Rs bateri

bjorkdal701

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2006
Hoj
aprillia rs
hej!
Vad är de för kod eller va man ska säga på baterierna till aprilia rs, va nere till mc handlaren här och han sa att de skulle stå nån kod på sidan av bateriet med bokstäver jag hittar bara en med sifror och de var fel.. :va
hittar ingen sån kod i boken häller..

hej!
Vad är de för kod eller va man ska säga på baterierna till aprilia rs, va nere till mc handlaren här och han sa att de skulle stå nån kod på sidan av bateriet med bokstäver jag hittar bara en med sifror och de var fel.. :va

Ta måtten på batteriet då ? :huvet

Vad har du för märke på batteriet? det bästa är ju att ta med batterier till mc handlaren och visa dem

hej!

Är det inte mindre jobb att ta lös bateriet och åka ner med det til mc-handlaren än att starta en ny tråd här och vänta på att alla ska svara?

Själv köpte jag mitt på biltema, Mätte bredd, höjd och djup sen tog jag ett 12v. svårare än så är de inte, i min hoj kan jag ha polerna på båda sidor så de kvittade för mej.

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back