Rs 125

watteee

Gripen... :(
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
ingen...
hej! efter många om och men, har jag nu bestämt mig för att skippa ktmen, då det blev för dyrt!
Så nu ska jag förmodlinen köpa en Rs 125. Jag har hittat en Rs 125 gp1, som jag tycker är snygg. Men så undrar jag om det är samma mc som rs 125.
Om det är samma motor? Eller om det bara är färgerna som skiljer dom åt. Tyckte att det var litet konstigt att den hette gp1, så därför undrar jag.

Och är Det en bra mc? Har hört att vissa har haft problem med dom, att det har varit fel på oljepumparna eller dylikt?

watteee skrev:
hej! efter många om och men, har jag nu bestämt mig för att skippa ktmen, då det blev för dyrt!
Så nu ska jag förmodlinen köpa en Rs 125. Jag har hittat en Rs 125 gp1, som jag tycker är snygg. Men så undrar jag om det är samma mc som rs 125.
Om det är samma motor? Eller om det bara är färgerna som skiljer dom åt. Tyckte att det var litet konstigt att den hette gp1, så därför undrar jag.

Och är Det en bra mc? Har hört att vissa har haft problem med dom, att det har varit fel på oljepumparna eller dylikt?

tror att det är samma motor, här är en bild på en gp1 replika jag hittade på google..

med en flicka på också.. kan inte bli bättre, Nytt skrivbordsunderlägg!

Bifogat

• namnlösa.JPG
    namnlösa.JPG
    62.8 KB · Visningar: 95
watteee skrev:

Själv har jag hört att dom har haft fel på kopplingen ända sen fabriken, så dom har fått byta allt som har med koppling att göra :näsblod

Jag har haft min rs 125 (2001) i ett år nu, jag har aldrig haft problem med den, den går som en klocka, om du sköter den rätt. :tummenupp

fler brudar på 125:or!!! :yoparty :)

Ok! Vad jag har hört från folk här, är att det är en bra mc. Men dom på Claessons i bromölla sade att det bara var skit. Dom sade att dom skar, för att det var nått fel på oljepumparna på vissa av motorcyklarna!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT