RRs Mopedcannonball challange 2011

Skulle vi inte kunna ordna någon bana att köra ist? Jag håller med aidem, att det blir kanske rätt trist att kränga landsväg efter ett tag. Hade varit super om vi tex hade kunnat låna lockarps gokart bana eller liknande:va

Skulle vi inte kunna ordna någon bana att köra ist? Jag håller med aidem, att det blir kanske rätt trist att kränga landsväg efter ett tag. Hade varit super om vi tex hade kunnat låna lockarps gokart bana eller liknande:va

Det är just det som är problemet. Vi kan inte låna Lockarp. Vi är inte välkomna:va:näsblod hehe :yoparty

Men leta upp någon annan plats eller gokartbana.

Edit: Pratade nyss med tomelilla kart men mopeder låter för mkt så det gick inte.

Last edited:
Det är just det som är problemet. Vi kan inte låna Lockarp. Vi är inte välkomna:va:näsblod hehe :yoparty

Men leta upp någon annan plats eller gokartbana.

Edit: Pratade nyss med tomelilla kart men mopeder låter för mkt så det gick inte.

Pratade i stort sett med alla gocartbanorna i Skåne förra året och då var det ingen annan bana som ville. Men ring gärna och kolla med dem igen.

Hade man haft moppe så lätt!

K ... kontaktat "stiftet" i staffanstorp?. Han håller i mopedsällskapet "Ställbart" i staffanstorp. stallbart@gmail.com

Känns som att dagens snitt-tid mellan Hässleholm-Lund blir hotad nu ( fast åt andra hållet.
Körde efter att ha tittat på SnapphaneRallyt idag 68,2km på 22min.
184,3 km/h snitt

Är här nåt team som söker deltagare? :confused:
Utrustad med titanröv som pallar långa turer!:arsele

Annars kan jag knega som funktionär...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden