RRR: påver-påjnt-slajds med texter (ERF Knutstorp)

metallgutten

ganska okej
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha XJR 1300
Som inkallad tf teamchef så anländer man såklart när teamet har ställt upp allt i depån, kvalat in och placerat ut tankutrustningen, lagom till att avnjuta en uppdukad frukost (tack Matulda).

0002.jpg

Vår snabbaste förare (om inte mylaps visar annat) - Hugo, torrbryter i depån och visar hur fort han kommer att köra men lyckas tyvärr inte inspirera Micke som mest går på toaletten.

0003.jpg

Alla vet att erfarenhet kan ta en ganska långt så därför försöker vi muta den äldsta vi hittar till att bli stjärnmekaniker, men utan resultat - han drack upp sitt kaffe och försvann.

0004.jpg

Vi förstår senare att misstaget skulle kunna vara beredningen av just kaffet. Men om man silade det mellan framtänderna så var det ju ganska okej.

0005.jpg

John och Mats satt o spände sig i depån - vi "skiter i allt" atityden verkade fungera för dom kom på en bra placering. Nästa gång ska vi också göra som dom (iaf om jag får vara teamchef igen)

0006.jpg

Summan av dagen är en 16:e placering (nio sekunder efter 15:e) och det är tack vare (utan inbördes ordning) Fantastiskt god mat. Perfekt planerade förarbyte. Exemplariska tankningar. Stabila och jämna förare. Inga strul eller stop-and-stay-in-the-pit bestraffningar.

Till sist när allt nästa var klart kom Mr K och hjälpte till att städa upp.

0001.jpg

Moahahahaha MR K städar upp :D Du är ett geni:pannkyss

Här ser man dessutom att du hade "skit i allt attityden", alla mekar utom chefen.

Bifogat

• DSCF0012.JPG
    DSCF0012.JPG
    75.2 KB · Visningar: 146
Gamlingen på bild var en fräck en.
Han kom bort till oss på läktaren vid start/målkurvan...och såg att vi hade dricka.
-Gamling "Kan man få en flabb full?"
-JKay "Njaa..jag måste ha det till mina ungar"
-Gamling "KUNDE jag få en flabb full?"
-JKay "NEJ!"

Han hade tydligen bett att få låna ngns hoj med.
"Varför det?"
-Gamling "Ja, hur fan ska jag annars kunna ta mig hem?!?!"

:va Han trodde nog att alla saker var att få/låna/ta helt utan vidare......

JKay skrev:
2354077 Gamlingen på bild var en fräck en.
Han kom bort till oss på läktaren vid start/målkurvan...och såg att vi hade dricka.
-Gamling "Kan man få en flabb full?"
-JKay "Njaa..jag måste ha det till mina ungar"
-Gamling "KUNDE jag få en flabb full?"
-JKay "NEJ!"

Han hade tydligen bett att få låna ngns hoj med.
"Varför det?"
-Gamling "Ja, hur fan ska jag annars kunna ta mig hem?!?!"

:va Han trodde nog att alla saker var att få/låna/ta helt utan vidare......

Under rejset så kom han fram till mig och frågade "Hauur faåårt gaåår di? Föyyra hånnra?"

RRacer skrev:
2354124 Under rejset så kom han fram till mig och frågade "Hauur faåårt gaåår di? Föyyra hånnra?"

Åsa-Nisse in action :tummenupp
En känd profil som jag tror var där uppe före banan byggdes. Missar inte ett evenemang och brukar lifta alt. gå från Svalöv för att komma dit/hem.
Körde tidigare moped (som INTE gick i föörtti ens) men fort nog för ett antal vurpor :rolleyes: Sen ingen mer moped

RRacer skrev:
2354124 Under rejset så kom han fram till mig och frågade "Hauur faåårt gaåår di? Föyyra hånnra?"

Hahahahhahahaha!!!!

I fredags så tiggde han lift av mig från Knudan (Ute vid 3-vägskorset) och sa "Kan man fau auga en biit?"
Hade ju ingen aning om vem det var o vad det var för en så..."Javisst, hoppa in!"
Men FYYYFAAAN va bilen stank sen av INGRODD svett o...annan odör....
Nä, han får INTE åka fler ggr. :tomten

Back