För egen del beror det på att jag inte enkelt kan lägga till några smajlis när jag väljer att "Posta Snabbsvar".För just nu verkar det trendigt att köra den kalla stilen och bara skriva ren text. Allt blir hyperseriöst då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För egen del beror det på att jag inte enkelt kan lägga till några smajlis när jag väljer att "Posta Snabbsvar".För just nu verkar det trendigt att köra den kalla stilen och bara skriva ren text. Allt blir hyperseriöst då.
För egen del beror det på att jag inte enkelt kan lägga till några smajlis när jag väljer att "Posta Snabbsvar".
Finns väl ingen som har problem med humor i sig. Problemet blir när den är barnslig och man förklara tex Lorenzos humör med att han måste ha fått nuppa.Varför är humor förbjudet i Racing-forumet?
Måste man vara så jävla gravallvarlig hela tiden bara för att man tävlar med motorcykel?
Humor i depån, allvar bakom styret har jag alltid trott.
Jo, jag kan en del av dem men eftersom du skrev att du tyckte att tonen i racingforumet ändrats kom jag med en tänkbar förklaring som iaf har fått mig att använda mindre smajlis.Joho, det är bara att skriva : ) och ; ) osv : tummenupp m.fl. Dom har du väl i minnet? Bara en enkel smilie duger liksom ibland. Man behöver ju inte använda de mest avancerade smilieserna från urvalslistan.
![]()
Jag upplevde det precis som du skriver i sista meningen. Hade allt varit som "vanligt" i forumet hade jag nog inte regerat på samma sätt![]()
Men kan du inte lägga till urvalslistan som en dropdown som redan finns för tex font, size osv?Joho, det är bara att skriva : ) och ; ) osv : tummenupp m.fl. Dom har du väl i minnet? Bara en enkel smilie duger liksom ibland. Man behöver ju inte använda de mest avancerade smilieserna från urvalslistan.
![]()
Det är ju inte helt lätt att vara moderator i RR-forat och behöva stänga av medlemmar på grund av klagomål om man inte på ett korrekt sätt kan motivera sin handling, dvs ha insikt och kunskap i ämnet.
Det bästa sättet att ha insikt i ämnet är ju att vara insatt och kanske till och med delaktig i racingvärlden.
Det sämsta med att vara moderator i nämnda forum är att inte vara insatt, en svår ekvation alltså.
Bara en tanke till en ev spekulant.
SwedieTror jag skrivit någonstans att en avdankad RR-förare vore bra![]()
Jag tror ett av problemen är att det tar för lång tid innan en diskussion börjar rensas. Om en moderator på ett tidigt stadium gick in och "sa ifrån" tror jag det skulle bli bättre. Det kräver ju tyvärr en närvaro som få av oss har tid med.Det är ju inte helt lätt att vara moderator i RR-forat och behöva stänga av medlemmar på grund av klagomål om man inte på ett korrekt sätt kan motivera sin handling, dvs ha insikt och kunskap i ämnet.
Det bästa sättet att ha insikt i ämnet är ju att vara insatt och kanske till och med delaktig i racingvärlden.
Det sämsta med att vara moderator i nämnda forum är att inte vara insatt, en svår ekvation alltså.
Bara en tanke till en ev spekulant.
Swedie![]()
Tror jag skrivit någonstans att en avdankad RR-förare vore bra![]()
Läge att bidra lite själv då Perra, bli moderator, du som har viss koll på racingen, inte tävlar längre och har lagom attityd för att blänga bort dom som moppsar sigDet blir ju aldrig bättre än man gör det och det är väldigt många som kommer fram när det ska gnällas på det som skrivs men själva bidrar de inte med ett skit.
Men kan du inte lägga till urvalslistan som en dropdown som redan finns för tex font, size osv?
Blir skitbra!Fixat det på ett annat sätt nu!Litet fulhack, men det får funka!
Tanken har slagit mig men jag vill inte binda upp mig. Tro det eller ej men ibland går det en dag eller två utan att jag är inne på SHLäge att bidra lite själv då Perra, bli moderator, du som har viss koll på racingen, inte tävlar längre och har lagom attityd för att blänga bort dom som moppsar sig![]()
Men, du är ju "lite" it-nörd, blir du moderator här så får du ju en klockren ursäkt för att spendera ännu mer tid framför datornTanken har slagit mig men jag vill inte binda upp mig. Tro det eller ej men ibland går det en dag eller två utan att jag är inne på SH![]()
Du själv då Hoztic, skulle väl passa dig?Men, du är ju "lite" it-nörd, blir du moderator här så får du ju en klockren ursäkt för att spendera ännu mer tid framför datorn![]()
Varför är humor förbjudet i Racing-forumet?
Måste man vara så jävla gravallvarlig hela tiden bara för att man tävlar med motorcykel?
Humor i depån, allvar bakom styret har jag alltid trott.
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |