Ok, nu säger jag det en gång till. Det här problemet existerar bara i teorin. I praktiken är det sånt som man som arrangör har med i beräkningarna och löser när man bestämmer klasser och tidsschema. Har man med r600 får man räkna med att köra flera finaler. Vi körde en testtävling i slutet på säsongen som krockade med flera andra tävlingar och ändå höll vi på att få fullt startfält. Tror ni inte att vi / alla andra arrangörer fattar vad det innebär och har det med i beräkningen till nästa gång. Vi hade beredskap fall det skulle bli fullt. Det fanns tid / möjlighet att slå ihop 125std och 125-400 och köra dubbla 600-race.
Diskussionen i den här tråden är ganska korkad. Det finns något fint ord för det som jag inte kommer på, alla tjattrar om sin sak men lyssnar inte och vill inte ens försöka förstå vad dom andra har att säga. Jag ser tyvärr inte problemet, det finns lösningar på allt som avhandlats i den här tråden.
Snälla, gör som någon skrev tidigare, försök att se lösningarna istället för problemen. Problem finns det gott om så dom behöver man inte skapa!!