GSXR1100R
The older i get the faster i was
Klicka in på www.ketogan.com A little bit of everything..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Klicka in på www.ketogan.com A little bit of everything..
Jörgen Player Special skrev:Hoppas på att Torkels skräckslagna min finnns med på rullen..
Roligaste & bäst är faktiskt ifrån depåklippen, 12 meter upp i en skylift när det blåser är inte så enkelt att filma, men jag ska göra vad jag kan, dock blir det inga hela racet filmer eftersom det oftast endast är intressant för dom som själva kör, en ganska smal målgrupp (inte Xeno då för han är ju lika tjock som katten Gustav).Torkel skrev:Ser bra ut! Skit i att klippa, släng upp allt material du har, speciellt för 250SP!!!!!![]()
Tänker du på när Fantomen invaderade min privata sfär genom att i princip lägga sig på mig i tältet? Skräckslagen var ordet sa Bull!Jörgen Player Special skrev:Hoppas på att Torkels skräckslagna min finnns med på rullen..
Torkel va smart nog att undvika oss hela helgen, det är dock synd om dom stackarna som vi smädadeJörgen Player Special skrev:Hoppas på att Torkels skräckslagna min finnns med på rullen..

GSXR1100R skrev:Roligaste & bäst är faktiskt ifrån depåklippen, 12 meter upp i en skylift när det blåser är inte så enkelt att filma, men jag ska göra vad jag kan, dock blir det inga hela racet filmer eftersom det oftast endast är intressant för dom som själva kör, en ganska smal målgrupp (inte Xeno då för han är ju lika tjock som katten Gustav).
Jäklar vad du kan photoshoppaXENOMORF skrev:Nä nu jävlar.....![]()
De var då %&/(/&¤ vad du vill råka illa ut!!!
Eller minns du inte????
Inte illa av en tjockisDu kommer oxå med på ett hörn din sopa-rePenguin skrev:Det där kommer att bli riktigt bra Micke!![]()
do da kvast dance 
Ja, det där verkar ju vara en högklassig film, som vanligt.GSXR1100R skrev:Du kommer oxå med på ett hörn din sopa-redo da kvast dance
![]()
Tycker du det...valmers skrev:Ja, det där verkar ju vara en högklassig film, som vanligt.
håkan skrev:jag la upp den på
http://nsv1.nsc.liu.se/moto/2004-06-03_lmsa_0003.wmv
också.. för att spegla lite
//håkan
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|