RR The Movie i Linkeboda

jorpes skrev:
Vad e det för fel på att ha Gayprylar da? Kankse skulle kalla den för GayBajken istället... Hmmm ja, klingar ganksa bra faktiskt. O då blir du automatiskt min GayRacingPolare. Men det e ju ett namn du redan har :lol

:kiss
Vad menar du, Gayexessrelvamiljoner-R :mad:

Nordgren skrev:
Kommer den att läggas ut någonstans? Eller kan du mejla den?

GSXR1100R har fått en CD med filmen. Han kanske kan vidarebefordra skivan till dig? Var och när GSXR1100R kommer att lägga upp filmen vet jag inte. Trodde det skulle ske på Ketogan men ännu inget synligt...

racerskalman skrev:
Klippte två ja, men vad hände sekunden senare..?

Det är en annan historia.

På filmen ser man hur jag kommer ikapp i inbromsningarna men blir duktigt akterseglad i utgångarna. Jag hade kunnat göra fler sådana där omkörningar som i Bergskurvan...och borde nog ha gjort det bara för att störa och stressa. :tungan :tummenupp

Nyteknik skrev:
GSXR1100R har fått en CD med filmen. Han kanske kan vidarebefordra skivan till dig? Var och när GSXR1100R kommer att lägga upp filmen vet jag inte. Trodde det skulle ske på Ketogan men ännu inget synligt...
Jag är på jobb i Shanghai denna vecka, kommer hem till helgen, ska olla på din film då.

Nytekniks cd film va gjord i en Mac, hur sjutton ska man kunna läsa in en sådan i en pc :va finns det något program som klarar konvertering Mac/Pc

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026