RR The Movie i Linkeboda

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ett stort tack till Peter Strandelin och Hannes samt alla andra som fixade och donade, 5 timmars filmning ifrån en 12 meter hög skylift ger fin solbränna

LMS roddade en pefekt tävlingshelg och tack vare alla duktiga funkisar så rullade allt på väldigt bra.

Det kommer att bli några filmer av allt detta material men ni får ha lite tålamod, det tar lång tid att redigera så här mycket material.

Stort tack även till Boxer & GUL som fraktade hem mig & min Gixxer så att jag slapp köra 40 mil motorväg.

GSXR1100R skrev:
Det kommer att bli några filmer av allt detta material men ni får ha lite tålamod, det tar lång tid att redigera så här mycket material.
.

Väntar på filmer ..... Om du spammar hälften av vad du brukar, så borde du ha oceaner med tid att redigera filmer :)

:kiss

HanneZ skrev:
*väntar otåligt på filme(r)n(a)*
Pust och stön, nu har jag iaf tankat över råmaterialet till min dator, en hel del roliga depåklipp och massor av racing blev det.

Jag ska försöka att få upp en liten kort demo innan helgen, men jag ska träna RR både Tisdag & Onsdag så det kommer ingen film före torsdag.

Lite tröstbilder innan filmen är klar ska ni få, depåliv med Jorpes & Donkey Kong samt Rockabilly som råkkade fett med Fantomen & co, i denna satt vi 5 timmar 12 meter upp i luften och filmade.

Bifogat

• 2004_0530_080347AA.JPG
    2004_0530_080347AA.JPG
    73.9 KB · Visningar: 93
  • 2004_0530_080358AA.JPG
    2004_0530_080358AA.JPG
    73.2 KB · Visningar: 101
  • 2004_0531_043139AA.JPG
    2004_0531_043139AA.JPG
    73.6 KB · Visningar: 89
  • 2004_0531_043157AA.JPG
    2004_0531_043157AA.JPG
    72.7 KB · Visningar: 106
  • 2004_0530_113409AA.JPG
    2004_0530_113409AA.JPG
    65.9 KB · Visningar: 93
  • 2004_0530_114219AA.JPG
    2004_0530_114219AA.JPG
    67.4 KB · Visningar: 162
Last edited:
De där låter som en lyckad dag. Nu är de bara att vänta på de sjuka matrialet :Bugar

Jag har just redigerat klart en film av 250-loppet inspelad från min gaffelkrona. Bildbevis hur jag kllipper två på en gång in i Bergskurvan. :tummenupp

Och blir omkörd av Fransson på yttern ut ur Esset... :skrämd

Ryktet går att GSXR1100R med polare blev klädsponsrade under helgen och såg riktigt proffsiga ut... ;-)

Och omkörningar i Bergkurvan under 250-racet blev det ju en hel del diskussioner om... gulflagg ÄR gulflagg...

Lime skrev:
Ryktet går att GSXR1100R med polare blev klädsponsrade under helgen och såg riktigt proffsiga ut... ;-)

Och omkörningar i Bergkurvan under 250-racet blev det ju en hel del diskussioner om... gulflagg ÄR gulflagg...
Vi bugar och bockar för dom fina NGK spons-overallerna, även om vissa spillde ner oss på natten :fyllisar

Nyteknik skrev:
Jag har just redigerat klart en film av 250-loppet inspelad från min gaffelkrona. Bildbevis hur jag kllipper två på en gång in i Bergskurvan. :tummenupp

Och blir omkörd av Fransson på yttern ut ur Esset... :skrämd

Vart är filmen då?

GSXR1100R skrev:
Vi bugar och bockar för dom fina NGK spons-overallerna, även om vissa spillde ner oss på natten :fyllisar

Om det spilldes på er under natten så var det ju bra att ni var rätt klädda för kladd.

Sadam skrev:
Vart är filmen då?

GSXR1100R kommer förhoppningsvis lägga upp den. Rätt håriga fartskillnader när A-förarna varvar till höger och vänster. Tur att man höll tungan rätt i mun och inte försökte akta på sig –*det hade kunnat gå illa.

GSXR1100R skrev:
Pust och stön, nu har jag iaf tankat över råmaterialet till min dator, en hel del roliga depåklipp och massor av racing blev det.

Jag ska försöka att få upp en liten kort demo innan helgen, men jag ska träna RR både Tisdag & Onsdag så det kommer ingen film före torsdag.
Lägger du in klipp på mig stämmer jag dig för egenmäktigt förfarande.

Nyteknik skrev:
Jag har just redigerat klart en film av 250-loppet inspelad från min gaffelkrona. Bildbevis hur jag kllipper två på en gång in i Bergskurvan.

Klippte två ja, men vad hände sekunden senare..?

Nyteknik skrev:
GSXR1100R kommer förhoppningsvis lägga upp den. Rätt håriga fartskillnader när A-förarna varvar till höger och vänster. Tur att man höll tungan rätt i mun och inte försökte akta på sig –*det hade kunnat gå illa.
Bra att hålla spåret, givetvis så klipper jag in lite onboard så det råkkar :banana

GSXR1100R skrev:
LMS roddade en pefekt tävlingshelg och tack vare alla duktiga funkisar så rullade allt på väldigt bra.

.

Kommer det fler pics på denna????

Bifogat

• lms-sm2004-2338-640.jpg
    lms-sm2004-2338-640.jpg
    85.6 KB · Visningar: 134
jorpes skrev:
Kommer det fler pics på denna????

Damsadel är gay, hjärtan på hojen är gayigare, att kalla sin hoj Lovebike är übergay.

Du va nära att vurpa din jämrans posör, även Würstenkopf va nära att syna gräset på warm up varvet, en lååång hög wheelie och en sned landning...

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Damsadel är gay, hjärtan på hojen är gayigare, att kalla sin hoj Lovebike är übergay.

Vad e det för fel på att ha Gayprylar da? Kankse skulle kalla den för GayBajken istället... Hmmm ja, klingar ganksa bra faktiskt. O då blir du automatiskt min GayRacingPolare. Men det e ju ett namn du redan har :lol

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...