RR @ the beach 2010

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Det finns förmodligen fler soldyrkare än mig här, och de flesta av oss är nästan obehagligt sociala, så jag tänkte slå två flugor i en smäll å göra en sol/bad-tråd!

Har någon några planer på att åka någonstans och sola/bada/bubbla kan man väl skriva en rad eller två här om sällskap önskas, så kan vi ha roligt tillsammans!

Eftersom jag e arbetslös har jag all tid i världen att lägga på sol och bad, och med sånt här strålande väder vore det ju fy skam att inte utnyttja detta fullt ut.

Jag kommer förmodligen befinna mig på någon strand, troligtvis lomma, i princip alla soliga dagar. Folk som tycker det är kul att höra mig bubbla om totalt värdelösa saker är varmt välkomna att joina mig och, för det mesta, min fru Swishan på playan!:tummenupp

Om det mot förmodan är någon som tänkt ta sig till Scaniabadet får ni gärna hojta till. Beroende på vem det är kanske jag gör sällskap. :hihi :näsblod

Jag, Swich o Pson tänkte dra ti lomma ikväll. Ja komma va där ungefär från 17:00 sen kommer de andra efterhand o e de fler som vill e de bara o dyka upp

INSTÄLLT

Last edited:
Stranden gazz imorgon. över malmö till lomma.. något för sysslolösa rebexar och swishor. ledig dag = gazzande i solen

Stranden gazz imorgon. över malmö till lomma.. något för sysslolösa rebexar och swishor. ledig dag = gazzande i solen

Pöh.... Jag jobbade 15 timmar idag, inte tid att ligga på stranden då..

Men i morgon...

I morgon vill jag ligga på stranden! Någon mer? :)

(I morgon, lördag den 10 juli, för er förvirrade!)

Men i morgon...

vill men kör på knudan då men kommer gärna dit efter om någon e kvar

Men i morgon...

när fan blev denna tråden till, den har jag totalmissat, fasten vi har strandat ändå.... :confused:

jaja

hur dags tror ni att ni trillar ner ??

slår en pling imorn, ja e på ! :banana (igen..)

Det blir stranden idag igen, i vanlig ordning! Tid inte bestämt, men det blir nog Lomma.

Ring 0707-364023 om ni vill hänga på! =)

Mitt fläsk blev lite väl stekt igår, så jag skall försöka ta mig i stället å köra ut till sturup ist.... :gnissla

Det blir stranden idag igen, i vanlig ordning! Tid inte bestämt, men det blir nog Lomma.

Ring 0707-364023 om ni vill hänga på! =)

Hade lätt hängt på men tycker det är helt för långt att ta sig:D:D

Vi är ju helt dåliga på att skriva här. Varit på stranden massor av gånger. I morgon bär det av igen iaf, när jag slutat jobb. Borde bli runt 12-13 någon gång.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park