RR som friskvård?

Det är precis vad du specificerade det som, en trafiksäkerhetsutbildning. Trafiksäkerhetsutbildning är inte en skattebefriad personalförmån, så som friskvårdsbidraget åsyftar att vara. Så länge det av Skatteverket inte är SPECIFICERAT som en godkänd aktivitet så kan man tycka vad man vill.

Det borde vara då det främjar skattebetalarna när fler skattebetalare finns i livet.

Bandagskvitton sparas nu genast.

Någon som fått licens / träning / bandagar som friskvård? Tänkte ta upp detta igen med min arbetsgivare nu när reglerna har ändrats:tummenupp

Min arbetsgivare kräver skrivet kvitto...
Licensen får jag inte ersättning för däremot banavgifter, om det är skrivet kvitto...

Ok, banavgifter / bandagar är det som är intressant. Det som verkar vara problem är att varje enskild aktivitet inte får kosta mer än 1000 kr per tillfälle. Kvällsträning för 500 verkar kunna gå att få ersättning för men en hel bandag för 1500 kan bli svårt. Har ställt frågan till min arbetsgivare idag o väntar på svar.

(ÖVERVIKTSKIRURGI

Ingrepp för bestående viktminskning, ändrad livsstil och ökad livskvalitet)Det här kan man tydligen få som friskvård via Benify .Var är världen på väg ?:va

(ÖVERVIKTSKIRURGI

Ingrepp för bestående viktminskning, ändrad livsstil och ökad livskvalitet)Det här kan man tydligen få som friskvård via Benify .Var är världen på väg ?:va
Jag har gått upp till 72 på sistone; får nog ta ett snack med chifen....

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

Fick min lönespec idag och har fått mina bandagar godkända som friskvård :rock:fakta:tummenupp:tummenupp

Riktigt kul att man kan ta ledigt från jobbet, åka o köra bana ett par dagar och sen få jobbet att betala kalaset :banana

Riktigt kul att man kan ta ledigt från jobbet, åka o köra bana ett par dagar och sen få jobbet att betala kalaset :banana

Det är ju vad yoga/mindfulness/ljusterapi/whatever har fått göra i flera år.

Fick min lönespec idag och har fått mina bandagar godkända som friskvård :rock:fakta:tummenupp:tummenupp
Vad använde du som kvitto? Räcker det med någon form av bekräftelse via mail eller liknande?

Edit.
Jag kollade min mail korg och det verkar som att två av de 4 arrangörerna, som jag har åkt med, har mailat någon form av kvitto/faktura. Tydligast var Filip Backlund trackdays som bifogar en pdf som heter recipt och har all info som behövs. Övriga kan vara lite luriga att få igenom hos lön...

Last edited:
Vad använde du som kvitto? Räcker det med någon form av bekräftelse via mail eller liknande?

Edit.
Jag kollade min mail korg och det verkar som att två av de 4 arrangörerna, som jag har åkt med, har mailat någon form av kvitto/faktura. Tydligast var Filip Backlund trackdays som bifogar en pdf som heter recipt och har all info som behövs. Övriga kan vara lite luriga att få igenom hos lön...

Fick en orderbekräftelse via mail från arrangören på mina körningar i år, kompletterade med betalningar från min internetbank.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti