RR Säsongsavslutning på Fagans Malmö Lördag 28 November

Ska jag ta med din transponder, tycker du? Då kan vi lämna den på nåt säkert ställe så du inte super bort den på kvällen:tummenupp
Va i h??
eslöv.. har du slarvat bort den igen??? Precis när jag lyckades få tag på den efter förra senilanfallet du hade.. :rolleyes:

Humlan.. skaffa en kedja och ett hänglås och på något sätt lås fast den på han nu. :tungan

Mamma mia... Karlar!! :huvet

Va i h??
eslöv.. har du slarvat bort den igen??? Precis när jag lyckades få tag på den efter förra senilanfallet du hade.. :rolleyes:

Humlan.. skaffa en kedja och ett hänglås och på något sätt lås fast den på han nu. :tungan

Mamma mia... Karlar!! :huvet

Dom tappade den under finalracet på anderstorp, jag hittade den nån månad efteråt när vi jobbade på banan. Tror inte att det hjälper med att kedja fast den....

Dom tappade den under finalracet på anderstorp, jag hittade den nån månad efteråt när vi jobbade på banan. Tror inte att det hjälper med att kedja fast den....

Otroligt tur att du hittade den! :) Men då var det inte samma ... För jag hade eslövs egen med upp till just finalen. :)

Men två borttappade, jisses... Nästa steg får väl vara ett superlim eller nått då... :D

Otroligt tur att du hittade den! :) Men då var det inte samma ... För jag hade eslövs egen med upp till just finalen. :)

Men två borttappade, jisses... Nästa steg får väl vara ett superlim eller nått då... :D

Då kan det vara samma, eftersom du hade med den till finalen, och jag hittade den efter finalen:tummenupp

Är du säker på det?
Jo det är jag, speciellt stort tack till den som la min ost och lite annat i frysen på förfesten, lite svårhylat med fryst ost men det gick.

Vem kan det ha varit?

1. Oscar
X. Håkansson
2. Lillsvullo

Glömde min pacemaker hos micke. står den fortfarande på laddning....

hahaha ... Och var är skandalbilderna från kvällen? Någon har väl tagit lite bilder? ;)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back