RR-Nyårslöften?

Strider skrev:
@ Swedie: Om du vill att vi skall lätta på våra löften så kan väl du göra detsamma. Mer kids i NSB som vågar sticka ut hakan!

Rätt stil? "Inte komma sista"
Fel stil? "Jag ska ta podiumplacering"

Troligen nått mitt emellan dock. Men det blir iaf att börja gå hårdare... sålänge min ekonomiska backup finns...

Swedie skrev:
Rätt stil? "Inte komma sista"
Fel stil? "Jag ska ta podiumplacering"

Troligen nått mitt emellan dock. Men det blir iaf att börja gå hårdare... sålänge min ekonomiska backup finns...

Om din fot håller så klarar du säkert ditt mål :tummenupp

Efter tre öl lovar jag följande:
Börja träna
Inse att jag ska bli snabb
Gå runt till dvs företag och tigga lite
Bli snällare

Nja vet ej om jag klarar nåt igen.

Vet ej om jag klarar o hålla nåt nyårslöfte igen.
Förra gången gick det dock bra,fick en fix ide att inte äta pizza alls o höll det i över ett år :)

Ska försöka variera kosten lite mer under racehelger, inte bara polarkaka och mjukost alltså! :D

Min mål är först å främst att komma tillbaka i sadeln (har diskbråck för tillfället :huvet ) därefter får vi se vart det bärkar hän... Kanske 250SP.
Men nu är det träning och sund kost. Inledde årets första dag med en timme på gymet :tummenupp
Har typ 4 kilo kvar att gå ned, sen blir det dags att krympa skinnstället :)

Mycket bantid för att få upp hastigheten hur det nu ska gå... :va samt ställa upp i nått race.

komma till start, den här gången ska inga benbrott hindra mig! :mad:

Bifogat

• 640x390-rontgen2.png
    640x390-rontgen2.png
    111.2 KB · Visningar: 35
Last edited:
För egen del blir det att sluta snusa, jag kommer bli så jävla elak det här året att ingen annan kommer våga komma till banan, därmed vinner jag hela skiten :D

*/ ?>
Back