RR-mingelfest 25/2

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Nu är det dags att samlas och skvallra lite om kommande säsong och ljuga om året som gått.

Rapido MCK bjuder in alla RR-förare och alla RR-intresserade med vänner på RR-mat, RR-film, RR-bildspel, RR-snack och RR-musik hela natten lång (om ni orkar)
Vi börjar kl 19.00 med dragning i vårat stora lotteri med fina MC-vinster (kontakta mig om ni vill köpa lotter) för att därefter dra igång.

Hoppas så många som möjligt kan komma för hela vinsten går till vår tävlingsfond.

Supervälkomna!!!!!

Jocke B
Rapido MCK
Skansbacken 4 vid Gullmarsplan/Globen
Se www.rapido.se för karta mm

Jag är i Nottingham så det går inte så bra, nära till Donington så man kanske ska ta med sin mini moto? :D
Ha det så trevligt!

Jag och tjejen dyker nog upp! Vi lär inte ha annat att göra. Isåfall säger vi till! :)

Kommer det lika många heta chix som förra året så är jag DÄR!

Ingen lista behövs, gratis inträde och gott om plats :)
Det verkar bli en hel del folk även om inte alla skrivit upp sig här.
Jag vet att Rapidos RR-förare dyker upp, i alla fall dom flesta.

Låter som en bra kväll, hoppas det blir mycket folk!

/B

Last edited:
men o jag som inte ska till huvudstaden förns nästa vecka :huvet iofs vart ligger ni kanske kan åka tidigare?

edit:såg nu vart ni låg borde ha vaknat först innan jag skrev :3freak

Last edited:
Klart jag kommer lille du :tungan
....jag o gipset :yoparty

Mille-R skrev:
Nu är det dags att samlas och skvallra lite om kommande säsong och ljuga om året som gått.

Rapido MCK bjuder in alla RR-förare och alla RR-intresserade med vänner på RR-mat, RR-film, RR-bildspel, RR-snack och RR-musik hela natten lång (om ni orkar)
Vi börjar kl 19.00 med dragning i vårat stora lotteri med fina MC-vinster (kontakta mig om ni vill köpa lotter) för att därefter dra igång.

Hoppas så många som möjligt kan komma för hela vinsten går till vår tävlingsfond.

Supervälkomna!!!!!

Jocke B
Rapido MCK
Skansbacken 4 vid Gullmarsplan/Globen
Se www.rapido.se för karta mm

Back