RR licens

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Nu börjar det bli dax o tänka på RRlicens men jag e väldigt kluven om var när o hur ?
så e de någon som vet någonstans det blir så man kan ta rrlicens o var man ska anmäla sig?
Var kvittar men närmast blir bra :tungan
 
för din del är det ju inget snack om saken, närmast är knutstorp, troligen får du dock göra teorin i falkenberg(en heldag)
Ring Eva Gödke o fråga...
vet inte vilket nummer som är vilket men hon kan troligen nås på båda....
041850398
041857270

men ett tips e o vänta till måndag så hon inte blir gnllig ;)
 
TA PÅ DIG MINST 3 PAR BYXOR OCH 4 TRÖJOR SAMT ETT PAR REJALT VARMA SKOR NÄR DU SKA SOVA PÅ TEORILEKTIONEN!!! :mattias

PS. Glöm ej mössan.
 
Lyssna på mavve för engångsskull!
vi tog licensen sammtidigt, och svinkallt är en grov underdrift!!
 
Ett tips är att inte sova på teorilektionen. Den kan verka tråkig men den är där av en anledning.
 
Goodstuff skrev:
Ett tips är att inte sova på teorilektionen. Den kan verka tråkig men den är där av en anledning.

He he det va ju inte vad jag ´hade tänkt precis men tack för tipset :rolleyes:
 
Det är licenskurs på Knutstorp i slutet av April har jag för mig. Jag har datumen på den andra datan. Kan åter komma med det senare idag om du är intresserad?
 
Kullberg skrev:
Det är licenskurs på Knutstorp i slutet av April har jag för mig. Jag har datumen på den andra datan. Kan åter komma med det senare idag om du är intresserad?


Det får du gärna göra :tummenupp
 
Den 17:e April är det uppkörning i Linköping och teorein lämpligtvis någon vecka tidigare.

/HW
 
Goodstuff skrev:
Ett tips är att inte sova på teorilektionen. Den kan verka tråkig men den är där av en anledning.

Du var inte med på förra årets teorilektion i Falkenberg.
Det var höglösning och inget annat.

Den sk. uppkörningen var ju inte nåt vidare test heller.
Den som vil ha licens men inte klarar det ska spärras in tycker jag.
 
Mavve skrev:
Du var inte med på förra årets teorilektion i Falkenberg.
Det var höglösning och inget annat.

Den sk. uppkörningen var ju inte nåt vidare test heller.
Den som vil ha licens men inte klarar det ska spärras in tycker jag.

Nej jag var inte där men det är en kurs för vuxna människor där man får en introduktion till vad det handlar om och var man kan säka svar på sina frågor. Många frågor på racingforumet får man ju grunderna för att svara på om man är lite vaken på teorikursen. Vet inte vad folk väntat sig. Att man ska lära sig köra hoj på bana eller att man ska få tillåtelse att ge sig ut på bana med andra licensierade.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top