RR Klubblokal

BRA eller ANUS

• Antal röstningar
    0

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Tänkte höra intresset av att ha en klubblokal till RR.. För att få ihop möbler m.m. kan vi alla slänga dit sånt vi inte behöver och kanske lägga en extra slant för hyran..

Vad tycker ni?

Last edited:
Maffan skrev:
2643472 Tänkte höra intresset av att ha en klubblokal till RR.. För att få ihop möbler m.m. kan vi alla slänga dit sånt vi inte behöver och kanske lägga en extra slant för hyran..

Vad tycker ni?

Tryckte sketbra även om ja inte är någon rráre än..

Jojjeman skrev:
2643487 Tryckte sketbra även om ja inte är någon rráre än..
Man behöver inte VARA RR för att vara med,, RR menas bara att du är korkad nog att köra som en idiot eller att du gör mystjänster åt K :D

Naaa.
Så ska det fram pengar till hyra o hitan ditan o så ska det betalas o så är det alltid samma människor som ställer upp när det ska till o städas osv osv osv.

Jag tycker RR är bra som det är.
Inga kostnader, inget klydd :D

CorbenDallas skrev:
2643595 Naaa.
Så ska det fram pengar till hyra o hitan ditan o så ska det betalas o så är det alltid samma människor som ställer upp när det ska till o städas osv osv osv.

Jag tycker RR är bra som det är.
Inga kostnader, inget klydd :D
Saken e att hyran betalas i vilket fall,, men man kan donera om man ska har större sammankomst.. Kan inte säga förmycket just nu,, men det blir INTE bara RR lokaler :D

Sen kan du ju få tillfälle att spana mer på min häck :tummenupp

RR är ingen klubb, har aldrig varit, bör inte vara och kommer förhoppningsvis inte heller bli det.
Eftersom det inte är någon klubb kan det inte finnas några medlemmar.

majtii skrev:
2643808 RR är ingen klubb, har aldrig varit, bör inte vara och kommer förhoppningsvis inte heller bli det.
Eftersom det inte är någon klubb kan det inte finnas några medlemmar.

Ok, försöker bara skapa sämja och ett ställe för folket att kanske samlas på under dom kalla månaderna..:pannkyss

Klubb kanske e fel. Men Samling låter för kyrkligt och grupp låter som musiker..:D

Visst finns det medlemmar som betalar för att vara med.. Eller kanske man ska kalla sig sponsor.. Hmm,,, men men,, samma fråga,, vill folk ha en lokal att samlas i eller inte...

Klart ett ställe att samlas på är ju inte fel men man måste komma ihåg att det är ingen klubb

Eftersom vi lever i en demokrati så gör jag som sig bör och går tvärt emot folkomröstningen och skaffar en lokal. Räkningen skickar jag i efterhand till alla som är med i KLUBBEN RR :D

Nä,, tanken var att i min blivande företagslokal husa sittplatser, stor TV m.m. för att samlas o kolla MC filmer, GP och SBK. Men eftersom folk vill sitta hemma så blir det väl inget.. Men det var värt ett försök.

Vet inte men Bra vann ju lr ?!?

Lite konstiga alternativ om man vill ha svar dock.

Stäng pollen!! kan lika gärna förknippas med ja bryr mig inte ju :va

/R

går bara med på det ifall där kommer finnas en stor asfalterad yta att leka på..
plus en sjukstuga med egen sjuksköterska o meckhall:gnissla o oändligt med reservdelar till min hoj:tuttar

Maffan skrev:
2645507 ...Nä,, tanken var att i min blivande företagslokal husa sittplatser, stor TV m.m. för att samlas o kolla MC filmer, GP och SBK. Men eftersom folk vill sitta hemma så blir det väl inget.. Men det var värt ett försök.
Ändra Topicen för tråden o jag kommer att rösta - förmodligen även fler :tummenupp
Du kan ju sponsra lokalen genom att sälja prylar där...:pannkyss

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...