Fox_angel
Har en egen racingbana bara VIP får åka
- Gick med
- 21 Apr 2005
- Hoj
- Yamaha yzf450-03, minimoto och en SEADOO vatten skoter 85 hk. 56 knop -03:a
Hej är det någon som kan tänkas skicka över schyssta inspelanongar från rr eller träning/hjälm-hojkamera från banan över hud taget...jag skulle behöva lite sånt till ett skolarbete...hann inte filma från Gotland ring innan säsongen var slut och behöver därför er hjälp...måste kunna kilppa ut de jag vill ha ur de ni filmat = de måste vara redigerbart...någon som vill hjälpa mig?
Gärna annat oxå..typ stunt, krascher, mx, speedway..alla grenar av motorcykelsport...
tack!
Lite stavfel

Gärna annat oxå..typ stunt, krascher, mx, speedway..alla grenar av motorcykelsport...
tack!Fox_angel skrev:Hej är det någon som kan tänkas skicka över schyssta inspelanongar från rr eller träning/hjälm-hojkamera från banan över hud taget...jag skulle behöva lite sånt till ett skolarbete...hann inte filma från Gotland ring innan säsongen var slut och behöver därför er hjälp...måste kunna kilppa ut de jag vill ha ur de ni filmat = de måste vara redigerbart...någon som vill hjälpa mig?
Gärna annat oxå..typ stunt, krascher, mx, speedway..alla grenar av motorcykelsport...tack!
Lite stavfel