Söders bästa krogÅsa #96 skrev:Här var vi....
Finns en och annan god whiskey att prova, cirka 500 bara Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Söders bästa krogÅsa #96 skrev:Här var vi....
Finns en och annan god whiskey att prova, cirka 500 bara Gulsnabbtrajja skrev:Tack alla trevliga för kul kväll.
Känns idag att jag hade alldeles för roligt alldeles för länge.![]()
Men jag har tagit mig till jobbet iaf, alla som inte klarade det räcker upp en hand...

Mattias skrev:Varför sa ingen nåt till mig om det där? Kan ni inte bara säga att ni hatar mig så jag vet? Faaan.

Åsa #96 skrev:Här sitter å jag å försöker ragga på M:et, men vad hade jag för det![]()
<----MaddeDali skrev:När fan var det här, Är jag oxå utslagen som mattias. men men jag är inte fet, inte ful, och kör med linser...
Nästa fest blir inte på Karsson & Co för då kommer jag inte in. Om ni vill kan jag fixa place och date för er rr förare (eftersom jag inte är med i kretsen längre TYDLIGEN) :kocko
Macho Woman skrev:Tja... Det är lättare att komma med information om du svarar när man ringer.![]()
M:et skrev:Du får väll kämpa lite förstår du väll![]()
Tackar så mycket för igår, riktigt trevlig kväll. Gott om öl och god mat!
Kul att se er alla från er bästa sida![]()
Riktigt glad att jag tog ledigt från jobbet idag.... Trots att vi åkte hem redan vid tolvslaget var jag ordentligt trött i morse.
Madde, lyckades du verkligen ta dig till jobbet idag?![]()
Du såg ut att vara ordentligt på G när vi lämnade er<----Madde

Hmmmm jo precis så var det för mig iaf. Gissa om jag blev förvånad när en efter en av forumkändisarna råkar dyka upp när jag helt spontant satt och sög på en efterjobbetdricka. Sen tvingade dom mig att börja dricka alkohol, äta mat och ha kul. Sen satt vi o snackade skit om dig fram till 21.48 ungefär då Jenny fick dåligt samvete och ville ringa dig. När du inte svarade bytte vi samtalsämne.Mattias skrev:Du ringde 21:48. Då är liksom hoppet ute redan. Ni lär väl inte ha spontanmötts där allihop? Nåja, skitsamma. Mitt liv är ändå skit. Det kan gott späs på lite till. Det ska bli intressant att se precis hur illa det kan bli.
Det är alltid som mörkast precis innan det blir kolsvart.
http://www.självömkan.nu
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |