RR kändisar på SH

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ligger på www.ketogan.com här möter vi legenderna :tummenupp

Klicka på denna Ikon

Bifogat

• Tona_0001.jpg
    Tona_0001.jpg
    2.8 KB · Visningar: 569
Relapse skrev:
Affan! Det var inte någe RR i den rullen? Vem vill se Svidi wheela på en trampcykel? Mera action vill jag se!
Du va ju med och höll i banderollen, det enda du duger till :hihi

GSXR1100R skrev:
Du va ju med och höll i banderollen, det enda du duger till :hihi
Som jag sa: det är ju inte RR. Visa något där 2-hjulingar far fram i en faslig fart runt en asfaltsbana istället för såna här "hemma hos"-reportage.

Relapse skrev:
Som jag sa: det är ju inte RR. Visa något där 2-hjulingar far fram i en faslig fart runt en asfaltsbana istället för såna här "hemma hos"-reportage.
Gnällgubbe, jag har haft HD burnout och förlorat allt mitt material, det jag har kvar ligger på band, om du inte är snäll kommer det fler filmer :mad:

twinner skrev:
Nice:=) Alltid bra speed på den linan :tummenupp
Tack för en positiv attityd, jag har inte gjort några nya filmer på väldigt länge, men nu när det är storm om skitväder så sitter jag och gräver bland banden, man kanske skulle...

GSXR1100R skrev:
Tack för en positiv attityd, jag har inte gjort några nya filmer på väldigt länge, men nu när det är storm om skitväder så sitter jag och gräver bland banden, man kanske skulle...

Jaaaa!! Klipp ihop och rendera ALLT du har!! det behövs lite mer "nya" filmklipp :tummenupp

Kul som fan att se!

GSXR1100R skrev:
Hur blev det me den där seriösa filmen du skulel göra. Du ville att medlemmar skulle hjälpa till och filma något specifikt rejs i somras.

GSXR1100R skrev:
Gnällgubbe, jag har haft HD burnout och förlorat allt mitt material, det jag har kvar ligger på band, om du inte är snäll kommer det fler filmer :mad:

hd burnout? är det en sån här...? :yoparty

GSXR1100R skrev:
Så du har haft en krasch på HD:n och inte haft backup? Klantigt! Hårddiskar kommer alltid att krascha, det är bara frågan om när. Gör lite nytta nu och klipp ihop RR-filmerna från i somras så man får ännu mera hoj-abstinens. :fatta!

Relapse skrev:
Så du har haft en krasch på HD:n och inte haft backup? Klantigt! Hårddiskar kommer alltid att krascha, det är bara frågan om när. Gör lite nytta nu och klipp ihop RR-filmerna från i somras så man får ännu mera hoj-abstinens. :fatta!
Säg snälla...

HanneZ skrev:
Hur blev det me den där seriösa filmen du skulel göra. Du ville att medlemmar skulle hjälpa till och filma något specifikt rejs i somras.
De verkar som GSXR1100R ignorerar dig. Anmäl honom för mobbning! Det är det allra senaste!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back