RR-hojar på torget i Falkenberg

Daniel_H

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2008
Hoj
Suzuki GSXR 600-07
I lördags gjorde vi ett försök att eventuellt få lite mer publik till So på falkenberg! Ställde ut hojjarna satte upp ett tält, Motorklubben fixade tillståd och snackade med kommunen. Dom vuxna som var intresserade fick 50 kronor i rabbat på inträdet i helgen och barnen fick bilder på när vi kör och fick provsitta motorcyklarna. Hoppas det kan ha dragit lite publik iaf! Kan säga att det var äldre farbröder typ i Mossbergs ålder och små barn som var mest intresserade!

Lite bilder från morgonen finns på

http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/galleri1.php?folder_id=21

Gött, lite reklam skadar fan aldrig, jag har lyckats kränga iväg alla 10 biljetter som vi fick med :tummenupp

Nej men se vad ungdomarna hittar på! Trevligt initiativ, det var sådant där jag gjorde också, när jag var ung (49 år),snabb och snygg.

Nu är jag ju bara snygg. Och snabb!:krama

Tack!:)

När jag får kommentarer som den (vilket jag alltså antyder att jag får i ett kör!) så undrar jag alltid (och här antyder jag det IGEN)

- Är det min kropp eller min plånbok han är ute efter????

Kanon..

Bra jobbat..:tummenupp

Är det någon som har någon länk man kan lägg på Facebook o liknade ??

Ni vet med actionfyllda bilder och information om tider ovs..

Tänkte nu när det snackas vilt om besöker o dyl på div rr arrengemang att som tex på falkenberg varför det inte finns något i de lokala tidningarna.

Borde väl kunna gå att fixa för falkenbergsmotorklubb att byta tex en reklamplats på banan för gratis annonsering i tidningarna.

Båda parter vinner ju på det:tummenupp

Kanske bara e ute o cyklar:gnissla

• Gilla
Reaktioner: FP
Tänkte nu när det snackas vilt om besöker o dyl på div rr arrengemang att som tex på falkenberg varför det inte finns något i de lokala tidningarna.

Borde väl kunna gå att fixa för falkenbergsmotorklubb att byta tex en reklamplats på banan för gratis annonsering i tidningarna.

Båda parter vinner ju på det:tummenupp

Kanske bara e ute o cyklar:gnissla

Det var en annons i min lokla tidning idag. GP.

Skitbra iniativ! Mer sånt. Ut med skyltar utanför banan, på väg till Ullared. Samma med en stor skylt vid Mcd, E6.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8