RR goes to WCX sommarfest 8/8-2009

Har pendlat upp till Götet alldeles för många gånger för att det skall vara roligt att åka dit längre :( , både med bil och hoj. Generellt sett så går det på ett ut om man tar hojen eller bilen och kör längs med E6:an.
Med bilen brukar jag ligga strax inom "behålla körkortet gränsen" och med hojen går det snabbare. Men jag behöver oftast stanna och tanka hojen vilket tar några minuter, skjutsar man dessutom så kan det behövas någon extra paus längs med vägen.

Listan hittills

Jag-vill-till-WCX-och-festa-listan:
1. Daniel, kan köra med egen bil, 4 platser lediga.
2. henriksson., kan men avstår gärna och köra egen bil, 4 platser lediga (denna rundan vill jag dricka öl på vägen upp, ni andra får sånt jävla försprång annars!! ) (intresseanmälan)
3. Money - kör nog hoj isf.
4. Swish

2. henriksson., kan men avstår gärna och köra egen bil, 4 platser lediga (denna rundan vill jag dricka öl på vägen upp, ni andra får sånt jävla försprång annars!! ) (intresseanmälan)
4. Swish
5. Palle71 - lite osäker fortfarande, men kör antagligen hoj om jag ska dit.

Har pendlat upp till Götet alldeles för många gånger för att det skall vara roligt att åka dit längre :( , både med bil och hoj. Generellt sett så går det på ett ut om man tar hojen eller bilen och kör längs med E6:an.

Det räcker väl nästan med att öppna en kartbok och titta på vägsträckan, utan att ens köra den, för att man ska tycka den är tråkig. :hihi

2. henriksson., kan men avstår gärna och köra egen bil, 4 platser lediga (denna rundan vill jag dricka öl på vägen upp, ni andra får sånt jävla försprång annars!! :tuttar) (intresseanmälan)

Du känner att du inte hinner ifatt sen på kvällen eller :D

Hotel Formula 1 är ingen höjdare. Hur kul är det att bli utsparkad kl senast 11? (DÅ FÖRVARANAR DOM REDAN KL 8!!! ) :mad: Efter två timmars "sömn" från WCX Halloweenparty så var jag inte go att tas med då...

Skriker, bankar och lever jävel gör dom med tills man svarar. SKITSTÄLLE! :mad:

Hotel Formula 1 är ingen höjdare. Hur kul är det att bli utsparkad kl senast 11? (DÅ FÖRVARANAR DOM REDAN KL 8!!! ) :mad: Efter två timmars "sömn" från WCX Halloweenparty så var jag inte go att tas med då...

Äh, det är du som börjar bli gammal och grinig! :krama

E du gubbe eller ;) (look who's talkin'....) .... hehehehhe

390.00 SEK för två vuxna, en natt, så jag går för halva.. :tuttar

enligt deras hemsida..

Måste man vara RR för att hänga med på såna här roligheter? Annars låter de ballt, har inga problem att agera chaufför heller, bara i någons bil, så kan alltid ägaren dricka öl på vägen upp!

Måste man vara RR för att hänga med på såna här roligheter? Annars låter de ballt, har inga problem att agera chaufför heller, bara i någons bil, så kan alltid ägaren dricka öl på vägen upp!

Jag är inte RR och hänger med. :tummenupp Har ju stuckit upp där ett par gånger på egen hand också, utan samåkningar och annat.

Du kan skjutsa mig på min hoj, så kan jag dricka öl under tiden. :hihi

Åk du till Lomma då, så kan vi som vill umgås med våra Gbg-kompisar åka dit.

Ok :tummenupp

2.
4. Swish

Bump

Jag lägger till dig, devilrider, på listan för jag får intrycket av att du vill festa stenhårt o inte minnas något dan efter :)
Som det ser ut nu klarar vi ju oss med en bil

2. Devilrider - kan köra
4. Swish

Så henriksson., du skojar alltså inte?

Du åker hellre till Lomma, istället för en WCX-fest??!? :confused:

Så henriksson., du skojar alltså inte?

Du åker hellre till Lomma, istället för en WCX-fest??!? :confused:

Obviously, för lite folk och jag känner inte så mycket folk där uppe och vågar inte skapa nya vänner, så jag stannar hemma och badar på hemmaplan :D

Ni kommer säkert få roligare utan mig :tungan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...