RR goes Lelleveckan

säger du nu ja!

jaja ja vet att ni sagt att d e för kort tid men ja kan helt enkelt inte vara borta mer. har tyvär inget val så d e bara att nöja sig. :tummenupp men roligt kommer d bli iaf.

1. Svalan ... 4*4m Tält Ons-Sön
2. U.n.i.c ... 4*4m Tält Ons-Sön
3. Money ... Ons-Sön
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Last edited:
Kommer vara på Lelle söndag till söndag och bo i stuga. Tror det var 21 färjan som vi skulle med. Härifrån åker jag (hoj) samt sambon o kompisens tjej (bil) och möter upp folk från Göteborg vid färjeläget.
Samåkningssällskap vore trevligt om inte ni alla tar den tidiga färjan :)

Kommer vara på Lelle söndag till söndag och bo i stuga. Tror det var 21 färjan som vi skulle med. Härifrån åker jag (hoj) samt sambon o kompisens tjej (bil) och möter upp folk från Göteborg vid färjeläget.
Samåkningssällskap vore trevligt om inte ni alla tar den tidiga färjan :)

vi åker oxå 21 färgar dit på söndag.. titta efter en VW transporter pickis med 3 stunthojar på

Vilken färja ska övrigt folk ta? Som inte redan angett alltså.

Är det någon mer som ska dit från onsdag mer än svalan, unic o jag?

Är det någon mer som ska dit från onsdag mer än svalan, unic o jag?

Det står ju att Svalan ska åka på söndagen, och hem lördagen, och Unic åka på söndagen och hem på löNdagen, är det ändrat då?

Det står ju att Svalan ska åka på söndagen, och hem lördagen, och Unic åka på söndagen och hem på löNdagen, är det ändrat då?

japp, dom ska dit med mig. :tummenupp

Team Anteros & WickeD goes Gotland

Vi är 7 galningar, inkl WickeD och jag som ska dit sön - sön. Vi kommer att bo i lägenhet på campingen och tar färjan dit 15.40 och färjan hem 17.05. Vi kommer att köra med släp och lämnar väl malmö vid 10.00 tiden. Nån vi kan haka på eller nån som vill haka på oss?

Vi är 7 galningar, inkl WickeD och jag som ska dit sön - sön. Vi kommer att bo i lägenhet på campingen och tar färjan dit 15.40 och färjan hem 17.05. Vi kommer att köra med släp och lämnar väl malmö vid 10.00 tiden. Nån vi kan haka på eller nån som vill haka på oss?

Jag ska också ta den båten, men jag ska ju köra hoj upp.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park