RR goes Lelleveckan

lumpen gjorde bara att ja hata tält ännu mer vi va försökskaniner på att ha sjukvårdstälten men de va halt ihop tejpade me silvertejp o dieselkaminerna funkade inte riktigt.

amen vafan! vi sov i ensamma vargen! Då va ett 14tält som läckte lyx!

Så bara för att man har gjort lumpen måste man gilla att tälta:va

12månader som Jägare gjorde inte mig mindre bekväm nu som civil!
Stuga med värme och kyl till ölen is the shit:fyllisar

nä du behöver inte gilla det, alla vet att jägare är veka individer! men det är okey! vi gillar dig ändå ;)

Då är jag gärna en pussy! :D

haha ja men du får lov å va det! :krama men alla stora tuffa grabbar som kvider över å sova på marken e det värre med :arsele

Last edited:
amen vafan! vi sov i ensamma vargen! Då va ett 14tält som läckte lyx!

nä du behöver inte gilla det, alla vet att jägare är veka individer! men det är okey! vi gillar dig ändå ;)

haha ja men du får lov å va det! :krama men alla stora tuffa grabbar som kvider över å sova på marken e det värre med :arsele

nu ska du inte va på de viset alla kan inte va lika tuffa o duktiga som du :D

Så ja då var det bokat och delbetalat

Jag och Svalan ska träna för allt vad vi orkar på ringen blir tre heldagar som uppvärmning till ERF:et på knudan.

Och jag vet inte vad som hände man jag ska tydligen sova i tält:mad:

Rebex får visa hur man gör för jag har fan glömt:3freak

Så ja då var det bokat och delbetalat

Jag och Svalan ska träna för allt vad vi orkar på ringen blir tre heldagar som uppvärmning till ERF:et på knudan.

Och jag vet inte vad som hände man jag ska tydligen sova i tält:mad:

Rebex får visa hur man gör för jag har fan glömt:3freak

inga problem vi kan ha en liten tältarkurs!

smäll upp ett 20-mans tält :D så e de gott om plats ti alla.

har ni bokat el? när kan man göra d senast?

nä vi har inte bokat.. men får väll göra det snart.. dit o hem kommer man alltid.. men man vill ju inte precis åka morgonbåten hem på söndag... kan va lite segt.. men åker man dit typ på måndag så tror jag där ska va gott om platser.. det mesta folket kommer inte förän ons-tors typ..

jag, tusse, U.N.I.C, Ön åker 15:40 båten på söndan. där finns fler platsre på den båten om fler vill åka me.
+ att dom som åker med oss kan få lite pats på lastbilen o ställa all sin öl och packning.
Vem vill köra me packning på hojen lixåm:(

nä vi har inte bokat.. men får väll göra det snart.. dit o hem kommer man alltid.. men man vill ju inte precis åka morgonbåten hem på söndag... kan va lite segt.. men åker man dit typ på måndag så tror jag där ska va gott om platser.. det mesta folket kommer inte förän ons-tors typ..

d e d som e min plan, att åka dit på onsdag o hem söndag morgon. vill gärna vara hemma tidigt söndag så man hinner ta igen sig lite. :hihi

Men du fick ju vara i vår stuga om du ville...

jajajja ja vet, men ja måste ju ändå boka "tält"plats. o d kostar det med. :arsele :hihi är fattig som en kyrkråtta därför ja undrar när man kan beställa som senast. :)

Nu har jag bokat Lelle!! 10-14 juni!!! Wieeee :tummenupp :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...