RR goes Lelleveckan

Wicked! Tack för upplysningen, låter som något man inte får missa, är det någon samkörning upp dit eller man tar sig dit all alone?:näsblod

Där borde finnas någon husvagnsuthyrning som kan dra dit en vagn mot en extra slant för att tälta lär vara det värsta som finns...

Om man nu ändå är ett gäng från ungefär samma place som ska dit kan man ju lika gärna samköra!

Money, hur går det för oss? Blir det tält? :näsblod

Om man nu ändå är ett gäng från ungefär samma place som ska dit kan man ju lika gärna samköra!

Money, hur går det för oss? Blir det tält? :näsblod

Jag väntar ju svar från dig! :hihi

Än har jag inte hittat nåt annat alternativ så det verkar så. :gråta

Vi får hålla tummarna att det inte regnar, el snöar el nåt sånt........:död

:fyllisar :banana :hihi :tuttar

Jag väntar ju svar från dig! :hihi

Än har jag inte hittat nåt annat alternativ så det verkar så. :gråta

Vi får hålla tummarna att det inte regnar, el snöar el nåt sånt........:död

:fyllisar :banana :hihi :tuttar

Jaha.... :rofl
Nja, ja, för min del lutar det nog åt tält i så fall... :gnissla :3freak

Jaha.... :rofl
Nja, ja, för min del lutar det nog åt tält i så fall... :gnissla :3freak

okje, ja d e bra för mig då. :P hahha

min mams sa att vi nte hade kvar nåra tält. men ja ska kolla runt lite om d e nån annan som har. 3 manna tält känns lite litet, kanske. :gnissla

okje, ja d e bra för mig då. :P hahha

min mams sa att vi nte hade kvar nåra tält. men ja ska kolla runt lite om d e nån annan som har. 3 manna tält känns lite litet, kanske. :gnissla

Är man 2 st bara går det, kan tom ha varsen luftmadrass. Det är iaf vattentätt! :hihi

Här ligger Gotland :)
Lelleträffen är bara några kilometer från Visby.
gotland.jpg

o dom jävla kilometrarna hinner man bli tagen av en jävla snut.. jag hann inte va på gotland mer än 5 minuter innan jag åkte på vårdslöshet:S

o dom jävla kilometrarna hinner man bli tagen av en jävla snut.. jag hann inte va på gotland mer än 5 minuter innan jag åkte på vårdslöshet:S

Så kör ordentligt då. Som alla andra gör.:mattias

:gnissla :D

Är man 2 st bara går det, kan tom ha varsen luftmadrass. Det är iaf vattentätt! :hihi

oke oke, d låter brau! men ska vi bestämma oss för tält då? Du kommer ju ändå få sova där sjlv i nästan en vecka. :hihi

oke oke, d låter brau! men ska vi bestämma oss för tält då? Du kommer ju ändå få sova där sjlv i nästan en vecka. :hihi

Jag har möjligtvis kommit över ett annat alternativ! Hör av mig i morgon om det!

Om man inte frågor utan istället bara parkerar kan man stå lite var man vill. Dock är det smart att se efter var elen är.

// Mina små mynt

Lättare att förlåta än att tillåta, eller hur är det man säger? :D El-verk ftw!:yoparty

Lättare att förlåta än att tillåta, eller hur är det man säger? :D El-verk ftw!:yoparty

Vi körd med el-verk på en camping för något år sen och det blev itne alls poppis kan jag säga men tror ifs att folket är lite mer tåligt på lelle

tänkte bara säga:

STUGOR IS FOR PUSSIES!

Fan 11 månader på 7komp på P7 så är tält en lyx för fan!

Så bara för att man har gjort lumpen måste man gilla att tälta:va

12månader som Jägare gjorde inte mig mindre bekväm nu som civil!
Stuga med värme och kyl till ölen is the shit:fyllisar

tänkte bara säga:

STUGOR IS FOR PUSSIES!

Fan 11 månader på 7komp på P7 så är tält en lyx för fan!

lumpen gjorde bara att ja hata tält ännu mer vi va försökskaniner på att ha sjukvårdstälten men de va halt ihop tejpade me silvertejp o dieselkaminerna funkade inte riktigt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park