RR-folk i dynga!

Vinnare & Förlorare?

• Antal röstningar
    0
magnus_moss skrev:
2594164 Å andra sidan kanske det säger en del om hur grymt snabb gubben Sölis är i dyngan....
Hmmmmmm.........

16 sketna sekunder efter drygt 3 timmar och 9 mil gör mig gråtfärdig!!:gråta

Boris JR skrev:
2583581 Oscar bryter i första surhålet då cykeln skär pga för snål bestyckning trots att pålle har lagt ner sin själ i att optimera cykeln men underskattat den gotländska leran.
De övriga två kombatanterna kraschar i stalpen på fältet efter att de lystnat på någon RRfjädringsgurus tips om att "släppa två på returen".....
Hahaha, det roligaste jag läst på länge även fast jag inte har en aning om vilka det är ni pratar om. :D :corn

magnus_moss skrev:
2594164 Läser man på om mål och motivation så påpekas OFTA vikten av att sätta upp LAGOM höga mål. Sätter man upp för låga blir man omotiverad, för höga så blir man lätt besviken. Du verkar ju ha hittat precis rätt!:D

Å andra sidan kanske det säger en del om hur grymt snabb gubben Sölis är i dyngan....
Hmmmmmm.........

Nja, nu ska vi inte fara iväg här. Grymt snabb känns en aning missvisande...milt sagt. På sista varvet kändes ettans växel lite väl lång på sina ställen :)
Men nästa år har jag tränat satan och kommer att bli grymt svårslagen och ett år mer rutinerad. Beware, knoddar!!!

ZoulFly skrev:
2594624 Men nästa år har jag tränat satan och kommer att bli grymt svårslagen och ett år mer rutinerad. Beware, knoddar!!!

Ecksackt!!! Beware knoddar!! Både i dyngan och på banan! Se på Bayliss- experience rules!!!:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Bra gjort gubben!:tummenupp

magnus_moss skrev:
2594648 Ecksackt!!! Beware knoddar!! Både i dyngan och på banan! Se på Bayliss- experience rules!!!:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Bra gjort gubben!:tummenupp

Tackar. Vi mer rutinerade behöver hålla ihop mot los juniores :)

Hansen skrev:
2595194 Har vi hört den förut???

Jaja, men det kommer bli bra...nån gång.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...