RR-förare! Anmäl er till Sviestad!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
(nyhet)

FÖRLÄNGT TILL DEN 16:E MAJ (SKA VARA BETALT DÅ).

Har ni inte anmält er till Linköping/Sviestad ännu? 11 maj är sista anmälningsdagen. Glöm inte att detta är en helg med dubbla race för FÖR ALLA KLASSER, där ena går sist på lördagen och det andra som vanligt på söndagen! Det är alltså 50 poäng det ska bråkas om!

http://www.lms.se/web/_pages/Index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=0

Last edited:
det är väl bara anmälan för a förarna va :confused:

Som sagt, två dagars race, kval respektive dag och klasserna blir 125 r, 250r, 600 stk, superbike och 125 jnr.

Vi kan väl också passa på att nämna att schemat som finns i TR just nu kommer att ändras så att tävlingarna körs 125JR, 600STK, 125GP, 250GP och SBK.

Hur många har anmält sig nu?

Övrig diskussion kan vi ta i andra trådar så håller vi denna för information och frågor kring arrangemanget.

Det verkar bli ett kanonupplägg med A och B tävlingar, två race och mycket körning:tummenupp . Mer körning samma pengar, det gillar vi.

Men det känns lite orättvist att det är dubbel poäng, det blir ju en stor fördel att ha Sviestad som hemmabana om man får dubbel poäng. Två race känns riktigt roligt men dubbel poäng känns som sagt orättvist.

(nyhet)

Har ni inte anmält er till Linköping/Sviestad ännu? 11 maj är sista anmälningsdagen. Glöm inte att detta är en helg med dubbla race, där ena går sist på lördagen och det andra som vanligt på söndagen! Det är alltså 50 poäng det ska bråkas om!

http://www.lms.se/web/_pages/Index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=0

Hallå, tryckfelsnisse har varit framme under "Nyheter & Sajtinformation:"

Det står rätt ovan men på första sidan kan det misstolkas som om det bara är Superbike som har dubbla race.

Var jag petig nu? :confused:

Men det känns lite orättvist att det är dubbel poäng, det blir ju en stor fördel att ha Sviestad som hemmabana om man får dubbel poäng. Två race känns riktigt roligt men dubbel poäng känns som sagt orättvist.

Är det verkligen så väldigt stor fördel att det är hemmabana för några?

Hallå, tryckfelsnisse har varit framme under "Nyheter & Sajtinformation:"

Det står rätt ovan men på första sidan kan det misstolkas som om det bara är Superbike som har dubbla race.

Var jag petig nu? :confused:

Vart är det fel? Jag hittar inte vad du menar, kan du ge en exakt länk så fixar jag det.

2930533 Är det verkligen så väldigt stor fördel att det är hemmabana för några?
är det på sån nivå att bara för att man inte kört banan 100 gånger, så hittar man inte runt? Näe, som du säger... en A-förare ska inte behöva lägga 100 varv för att hitta runt i högt tempo.

2930554 Vart är det fel? Jag hittar inte vad du menar, kan du ge en exakt länk så fixar jag det.
Har precis fixat, därför ser du inte felet :)

Last edited:
Har precis fixat, därför ser du inte felet :)

Aha, han menade här på SH, jag trodde det diffade på olika ställen på lms.se. :)

Men jag ser fortfarande texten "Glöm inte att detta är en helg med dubbla race för Superbike, där ena går sist på lördagen och det andra som vanligt på söndagen!" både i första posten i denna tråd och på startsidan. Schemat är exakt likadan lördag och söndag och det är dubbla race i alla klasser, man får inte det intrycket i din text.

Är det min browser cache som spökar?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma