RR Debut på Svisda

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
faan vad roligt det var och så kom man ju femma :yoparty med min STANDARD 600, jag körde om nr99 i torparn vaje varv och sen körde han om mig på rakan va ende djävla varv lite surt men kul.

Jajustdet... Jag tyckte väl att jag kände igen de där siffrorna! Det var ju du, ju.

hermes skrev:
faan vad roligt det var och så kom man ju femma :yoparty med min STANDARD 600, jag körde om nr99 i torparn vaje varv och sen körde han om mig på rakan va ende djävla varv lite surt men kul.

Snyggt kört i din debut. :tummenupp

Tänkte ändå ta ner dig på jorden lite, kör du en standard -04 ligger du i samma effekthärad som #99 hoj. Klippte han dig på rakan varje varv så tror (alltså gissar) jag det beror på att han är äckligt rutinerad i rookiesammanhang. #99 visste nog om att klipper du honom i Torpan får han med sig mer fart ut ur Torpan pga bättre spår och kör om dig rakan. Varje varv tror jag han tänkte, "- Kör om du i konstigt omkörningsspår, jag tar med mig farten ut ur kurvan.."

:)

Strandelin skrev:
Snyggt kört i din debut. :tummenupp

rookiesammanhang. #99 visste nog om att klipper du honom i Torpan får han med sig mer fart ut ur Torpan pga bättre spår och kör om dig rakan. Varje varv tror jag han tänkte, "- Kör om du i konstigt omkörningsspår, jag tar med mig farten ut ur kurvan.."

:)
jo men tar man 4 hojlängder på rakan så har man i alla fall lite mer effkt, min utgång var nog inte optimal pga omkörningen i torparn men det var kul som faaaaan, ps jag var i alla fall bästa hoj på dott märkta däck, alltid något.

du va inte den enda som gjorde RR debut...

Själv var jag överklycklig efter första kvalet. Eftersom jag trodde att jag inte skulle lyckas kvala in. Men så va inte fallet. De nya däcken sänkte min tid från 1,02 m till 58,3. 4s snabbare med äv vad jag körde med de andra däcken.

Helt sjukt att däck kan göra så mycket.
Kvalade alla fall in på 22:a plats och kom i mål som 18:e man efter att kört om tony bengtsson #31 strax efter bergskurvan.

Han gav mig en jävla match. sjukligt roligt va det.

RR-forever :tummenupp :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back