RR Abstinens Maximus

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Snart flippar jag ur, överallt ser man bilder på bankörning och jag har inte kört en meter bana i år, det är knappt två veckor till ERF premiär på Falken.

Som tur är så blir det träning på Knudan den 19/4 samt träning på Falken den 22/4, jag vill köra NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :gnissla

GSXR1100R skrev:
Snart flippar jag ur, överallt ser man bilder på bankörning och jag har inte kört en meter bana i år, det är knappt två veckor till ERF premiär på Falken.

Som tur är så blir det träning på Knudan den 19/4 samt träning på Falken den 22/4, jag vill köra NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :gnissla

Jag har också abstinens som börjar gå över nervositet, inför första träningen på fredag i Falkenberg.

ecce skrev:
Nop har left i garaget nu hela helgen med dvs el instrument. På onsdag kommer nya tändhatten då får vi se om det blir start eller inte...
Håller tummarna, själv har vi fått snurr på ERF Sukan men min Race Kawwa behöver lite kärlek innan det är dags, det är då själva f-n att man ska göra allt i sista sekunden...

Samma här....... inte kört en meter !!! I helgen satt jag å farsan i garaget från 8 på morgonen till 7 på kvällen både lörd å sönd, förutom under GP:t, å filade å mekade....
Hoppas kunna köra B-racet på falken som en "träning", om vi hinner få ihop hojarna tills dess.
Ngn som vet när man måste anmäla sig och sista betalningsdag???

fezt skrev:
Samma här....... inte kört en meter !!! I helgen satt jag å farsan i garaget från 8 på morgonen till 7 på kvällen både lörd å sönd, förutom under GP:t, å filade å mekade....
Hoppas kunna köra B-racet på falken som en "träning", om vi hinner få ihop hojarna tills dess.
Ngn som vet när man måste anmäla sig och sista betalningsdag???

Vi kommer nog inte å va så hårda på sista betalning... de e bara ett 20-tal anmälda till b-rejsen, så bara ring Helena på kansliet så löser hon säkert detta!

// Mathias

Back