Royal Flush

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
OBS! Detta är seriöst och inte som jag har lagt fram lite kort.

Jag fick ROYAL FLUSH för typ 30min sen, fler som har fått det? :näsblod :yoparty

Bifogat

• royal.JPG
    royal.JPG
    75.6 KB · Visningar: 212
sEriösT????? :O:O:O:O

Du har inte mycket att göra om dagarna va? :va

en gång i hjärter och en spader skulle haft det en gång i klöver med men sen hittade vi det kortet på golvet :huvet

é väl inget, en annan fick par i ruter 6, live... Ett på bordet, ett i handen.

Det blev en och annan diskussion då kan jag lova :D
/Danne

Jag var bergsäker på att jag skulle få Royal flush jag också, såg dock att det var KJ man skulle ha =). Gick med på 550 preflopp

Det gick ju som tur var bra ändå =) (se bild) :yoparty

Bifogat

• poker flush.JPG
    poker flush.JPG
    140.5 KB · Visningar: 161
Last edited:
Har aldrig lyckats dra in en royal.... varit nära flera gånger. Tror jag har fått 3st straight flush's på svenskaspel.. men vafan, där får man ju pocket ess varannan hand ungefär!

fyrtal i ess - vann dock ingen direkt summa, resterande kort på bordet vart skit så ingen som ville/vågade satsa något...

fyrtal i ess - vann dock ingen direkt summa, resterande kort på bordet vart skit så ingen som ville/vågade satsa något...

Fick 4-tal i ess när jag spelade final i en pokerturnering på internett (det var jag och en annan kvar). Jag fick pocket ess sen kom 2 ess på floppen, vad fasen skulle jag göra för att han inte skulle ha lagt sig ?:va

Jag vann blindsen iaf och bilden jag tog försvann när vi formaterade om datorn men en polare till mig är ögonvittne. :)

Vad skulle ni ha gjort i en sådan situation ?

3059769 Fick 4-tal i ess när jag spelade final i en pokerturnering på internett (det var jag och en annan kvar). Jag fick pocket ess sen kom 2 ess på floppen, vad fasen skulle jag göra för att han inte skulle ha lagt sig ?:va

Jag vann blindsen iaf och bilden jag tog försvann när vi formaterade om datorn men en polare till mig är ögonvittne. :)

Vad skulle ni ha gjort i en sådan situation ?
krupit som aldrig förr för att eventuellt dra ut något mer från han och satsat något på rivern och hoppats att han synar för att han tror han har högt kort lr nått sånt.

Kolla vad jag kastade bort för kort :)
(står till höger under bordet)

Bifogat

• poker.JPG
    poker.JPG
    99.4 KB · Visningar: 74
Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...