R1 Uffe
Trafiklärare Till Yrket
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Har sålt min laptop med inbyggt trådlöst till min bror, innan jag skickade den så installerade jag om den och kollade så det trådlösa fungerade mm, det gjorde det (jag har BBB)
Nu har min bror riggat upp den, han får kontakt med routern och kan gå in där och pilla mm. Men han kommer inte ut på nätet (han har comhem)
En av hans polare som är insatt i data världen har tagit hem router till sig för att prova, men den fungerar inte där heller (polaren har FELIA) men han får kontakt med routern.
Vag jag har förstått så får han IP av sin leverantör, men kommer inte ut på nätet. (kan detta stämma)(
Kan routern ha gått sönder på något vis när jag skickade den ???
#Routern är en D-Link 624+ (passar den till telia/comhem ???)
#Dom har kört wizarden som kommer upp när man går in i routern och clonat MAC adressen mm.
#Dom har pillat på inställningarn man måste göra för comhem
#Kommer ej heller ut på nätet om dom kör med tp kabel
Har ni nå bra förslag man kan kolla
Nu har min bror riggat upp den, han får kontakt med routern och kan gå in där och pilla mm. Men han kommer inte ut på nätet (han har comhem)
En av hans polare som är insatt i data världen har tagit hem router till sig för att prova, men den fungerar inte där heller (polaren har FELIA) men han får kontakt med routern.
Vag jag har förstått så får han IP av sin leverantör, men kommer inte ut på nätet. (kan detta stämma)(
Kan routern ha gått sönder på något vis när jag skickade den ???
#Routern är en D-Link 624+ (passar den till telia/comhem ???)
#Dom har kört wizarden som kommer upp när man går in i routern och clonat MAC adressen mm.
#Dom har pillat på inställningarn man måste göra för comhem
#Kommer ej heller ut på nätet om dom kör med tp kabel
Har ni nå bra förslag man kan kolla