Rottis har gjort det igen!

Fan, vovven skulle ha siktat längre ner o bitit av deras ballen istället.
Jävla idioter :mad: säger jag bara

brinckis skrev:
i kristianstad ... min hemstad :mad: ... tyckte dock hunden var lite för snäll ... själv hade man nog åkt dit för mord :machinegu
Näsby ja...

Vilka pantskallar! Dom där killarna måste vara riktigt usla på att ragga, jag fattar inte ens vad man får ut av en sån där grej :confused: Hoppas dom får alla konstiga sjukdomar man kan få av hundbett.

//Jensa

Ett stort köttben till hunden!!!! Bra jobbat!!! :tummenupp

Nog ska ni se att det är tjej som åker dit för att hunden bet han, han skulle ju bara vara "snäll" och våldta henne... :rolleyes:

Sveriges rättssytem...

Texas skrev:
Nog ska ni se att det är tjej som åker dit för att hunden bet han, han skulle ju bara vara "snäll" och våldta henne... :rolleyes:

Sveriges rättssytem...
Låt oss säga att hunden gav sig på två oskyldigt förbipasserande. De fick sig några rejäla bett och fick fly för sina liv. Tjejen får panik och går snabbt ut i media med att hunden räddade henne från våldtäktsmän i naiv förhoppning om att själv slippa straff. Oskyldiga har ju blivit dömda för våldtäkt förr, tänker hon, så de kommer nog att hålla sig undan. Dessutom fick de ingen bra glimt av hennes ansikte pga mössan och halsduken.

Nu säger jag absolut inte att det var så det gick till, men rent rättsligtmässigt måste man ta hänsyn till alla tänkbara alternativ.

Last edited:
Funderar över vad det är för ärkenötter som ger sig på någon som har en stor hund i sällskap , o till o med (som i detta fall) en Rottweiler. :kocko
De har ju verkligen underskattat hundens förmåga. / Nettan

mb skrev:
Låt oss säga att hunden gav sig på två oskyldigt förbipasserande. De fick sig några rejäla bett och fick fly för sina liv. Tjejen får panik och går snabbt ut i media med att hunden räddade henne från våldtäktsmän i naiv förhoppning om att själv slippa straff. Oskyldiga har ju blivit dömda för våldtäkt förr, tänker hon, så de kommer nog att hålla sig undan. Dessutom fick de ingen bra glimt av hennes ansikte pga mössan och halsduken.

Nu säger jag absolut inte att det var så det gick till, men rent rättsligtmässigt måste man ta hänsyn till alla tänkbara alternativ.

Nädå! Fram för mer sunt förnuft i rätten! :rolleyes:

GixxerJensa skrev:
Vilka pantskallar! Dom där killarna måste vara riktigt usla på att ragga, jag fattar inte ens vad man får ut av en sån där grej :confused: Hoppas dom får alla konstiga sjukdomar man kan få av hundbett.

//Jensa
Inbillar mig att det inte har med oförmåga att ragga att göra... Utan att det är något mera fundamentalt fel.

Jag är sämst på at ragga, har aldrig haft en tanke på något sånt här.

Jag gillar inte hundar och sk. kamphundar gillar jag än mindre, men när jag läser denna artikel så får jag bara en varm och gosig känsla inombords... Hoppas han har ont, väldigt ont.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back