Rossifilm sökes!

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Någon som kommer ihåg och kan länka till den filmen för något/några år sedan då Valentino Rossi var väldigt långt före de andra i mål och sätter sig efter målgång på räcket vid banan och tittar på när de andra kör i mål?

// Daniel Bill.

va inte det bland det första eller sista racen med yamaha hojen första sesången ?

Inte Australien? Han vann med 12 sekunder (2 eftersom han hade 10 sek tillägg för någon förseelse, tjuvstart tror jag?)
När det nu var..2004?

Last edited:
det lät ju lite kaxigt iaf :D så de ska se ut. Lär ju retat konkurrenterna en aning :P

Inte Australien? Han vann med 12 sekunder (2 eftersom han hade 10 sek tillägg för någon förseelse, tjuvstart tror jag?)
När det nu var..2004?

Var inte det på Donington?

Var inte det på Donington?

Möjligt...minns bara racet eftersom han efter ett par varv fick upp en skylt att han fått 10 sekunders tillägg för vad jag tror var tjuvstart och då gasade han helt enkelt (jepp enkelt) på lite och körde ifrån alla med den tid han behövde för att vinna. Men vette tusan om det var 2004 och inte 2005, första året på Yamma var han inte så överlägsen men andra och 3dje var det ju bara han mer eller mindre.....

Jag skulle vilja se slutet på det racet när rossi går i mål precis före Sete tror jag det är och Rossi blir skitglad och smiskar upp hojen på bakan och verkligen skriker och rör på hela kroppen. Någon som vet vilket race det var?

Är det den här 0,34 in i klippet?

[YOUTUBE-ID]Z__gOxASBxo[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
inte för att jag vet hur jag laddar upp det men prövar på ru ikväll,har alla motogp loppen från 2003 och det är mycket riktigt philip island loppet som han vinner med 12 sec efter att fått 20 sec i straff.
2:a ggr det året han får jaga 20 sec btw.

loppet du pratar om när han tittar på alla är väll 2004.a

inte för att jag vet hur jag laddar upp det men prövar på ru ikväll,har alla motogp loppen från 2003 och det är mycket riktigt philip island loppet som han vinner med 12 sec efter att fått 20 sec i straff.
2:a ggr det året han får jaga 20 sec btw.

loppet du pratar om när han tittar på alla är väll 2004.a
Det ligger redan där.

Är det den här 0,34 in i klippet?

[YOUTUBE-ID]Z__gOxASBxo[/YOUTUBE-ID]

Kan vara det klippet jag tänker på, har bara för mig att han har hoppat upp på staketet och kollat när de andra kör i mål.
Jäkligt irriterande när man inte kan hitta det man söker (helvete vilket I lands problem) :tungan

Inte phillip island, han vann med nästan 14 sek då men satte sig inte ner o kollade.

Ingen lycka?

Kan vara det klippet jag tänker på, har bara för mig att han har hoppat upp på staketet och kollat när de andra kör i mål.
Jäkligt irriterande när man inte kan hitta det man söker (helvete vilket I lands problem) :tungan

Svinirriterande! Jag har letat som en idiot efter ett klipp där han gör en omkörning och sedan vänder sig om och vinkar hejdå(till Gibernau?).. Någon som känner igen det?

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back