Rossi?

KejwaN

Livet Leker
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
R1 - 00
Hej på er alla!!
En liten fråga bara, Nån som vet
varför det står " The Doctor" i arslet på Rossis ställ?? :confused:

Ha en trevlig dag :)

Han försökte väll bli doctor men han misslyckades, som han brukar på tävlingarna :7peta :3freak

För hans arsle stöter på lika många sjukdomar som en doktor gör om dan?

Han pratade om det i en intervju på MTV jag såg i helgen.

I Italien så är det tydligen så att om man är riktigt duktig på något, så kallas man för doktor typ. Och han anser väl (kanske inte helt omotiverat) att han är rätt så duktig på att hantera en hoj...
Sen så spädde han väl på "THe Doctor" namnet när han var med i nån insamling och utdelning av medicin för HIV smittade barn i afrika (har jag för mig att det var).

Nåt sånt är det...

Macke skrev:
Han pratade om det i en intervju på MTV jag såg i helgen.

I Italien så är det tydligen så att om man är riktigt duktig på något, så kallas man för doktor typ. Och han anser väl (kanske inte helt omotiverat) att han är rätt så duktig på att hantera en hoj...
Sen så spädde han väl på "THe Doctor" namnet när han var med i nån insamling och utdelning av medicin för HIV smittade barn i afrika (har jag för mig att det var).

Nåt sånt är det...

Tack så MTCKET :Bugar
Funderat ett tag på de :tungan

För att det finns många "doktor Rossi" i Italien då det är ett vanligt efternamn där.. allt enligt performece bikes som intervjuade honom...
Mer intressant är det faktum att det står WLF på han krage, alldeles högst upp på dragkedjan vilket tydligen står för, översatt till engelska: Long live pussi!!!! Han e allt lite nasty!! hehe....

magi skrev:
För att det finns många "doktor Rossi" i Italien då det är ett vanligt efternamn där.. allt enligt performece bikes som intervjuade honom...
Mer intressant är det faktum att det står WLF på han krage, alldeles högst upp på dragkedjan vilket tydligen står för, översatt till engelska: Long live pussi!!!! Han e allt lite nasty!! hehe....

Som sagt: Rossi är det vanligaste efternamnet bland läkare i Italien!

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo