brännupp
snabbe-mange
kan ev bli ett bra år i gp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jorge kommer att dominera i teamet.
Rossi kommer dominera, ni andras om säger nåt annat är de som i vanliga fall alltid ska vara annorlunda, köpa fel telefon, lyssna på udda musik, klä er konstigt, heja på skitlag.....ja helt enkelt allt för att leka originella men ändå alltid ha fel men det tycker inte ni och erkänner inte det för er själva eller nån annan trotts att resultatet visar nåt annat![]()
Låt mig gissa - du e en sån där som har en Iphone, bara för att alla andra har en...![]()
![]()
Vad har hänt sedan de senast körde ihop?
Rossi spelade sårad för att Yamaha tog in Lorenzo och försökte bli helgonförklarad i Italien genom att vinna MotoGP på italiensk fabrikat. Resultatet har varit rekordmånga vurpor, avslagna kamper om åttondeplatser med mellangänget. Han har provat ut fler och fler delar som inte heller fungerar. Att han ska hitta rätt direkt på Yamahan är inte troligt. Vidare har han inte längre det där psykologiska övertaget som han hade i närkamperna, numera viker inte ens sådan som Bautista ned sig i kamp med Rossi.
Lorenzo har på sin sida fortsatt att utveckla Yamahan för teamets och sina behov. Han har kommit tvåa i VM en gång endast slagen av den numera om VM-titlar pensionerade Stoner. I år tar Lorenzo hem VM igen enkelt genom att hålla högre och jämnare tempo än de andra. Han är absolut inte rädd för Rossi. Jorge vet knappt att Rossi inte ens kört i år, han har iaf. aldrig sett honom under racen.
Vidare har t.o.m. Rossi accepterat att vara andreförare åt Lorenzo nästa år.
Så endast en skada på Lorenzo kan få Rossi med i matchen om titeln 2013.
För att jag har svårt att tro på att Vale gör storartad succé 2013 bredvid Lorre? Tror inte det. Yamaha behöver en bättre andreförare än de har idag, men en mästare har de redan.Du är en jävligt bitter person?![]()
För att jag har svårt att tro på att Vale gör storartad succé 2013 bredvid Lorre?
Men kom igen, det kan du verkligen inte utläsa ur mitt inlägg!!!För att du fick bytet till Ducati att låta som om du hade gjort det bättre själv
Jag varken hatar, ogillar eller har för avsikt att sticka ut eller vara annorlunda. Men till dig som försöker läsa in mer än vad som skrivs: Sluta med det!och att han ska totalfloppa när han nu går tillbaka till Yamaha.
Till alla er som bara måste hata/ogilla Rossi för att ni vill sticka ut och vara annorlunda: det Rossi har åstadkommit inom GP har inte hänt sedan Agostinis tid och kommer förmodligen dröja innan vi får se något liknande igen.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |