Rossi under lap record on final day in Sepang

oFFkeFF skrev:
Jo, men han genomförde dem långsamt och långt från toppen...
Här läser jag "han visade lite kämpatakter och jävlaranamma i stället för att vara som en treåring i sandlådan".
 
valmers skrev:
Här läser jag "han visade lite kämpatakter och jävlaranamma i stället för att vara som en treåring i sandlådan".

Här läser jag "han fick feg-gasa för att hojen inte höll ihop, och fick inte chansen att vara med i toppen och slåss".
 
Man måste ju ta i beaktande att Kenny i princip alltid tog starten och körde som en djävul i början av racet. Vad hände sen? Försämrades hans förmåga att köra hoj kraftigt eller? För hojen måste ju ha varit lika bra hela racet?

Kenny körde som han gjorde för att han är en tjurskallig fan, en vinnare som inte finner sig i att köra runt och toura bara för att hojen inte klarar att gasas med. Det var hans sätt att säga "Kolla, jag är regerande mästare och jag kan än, men hojen är inte bättre än såhär".

Den som vill ta bort Roberts från ett sällskap med Capirossi och Gibernau har uppenbarligen inte följt killens karriär.
 
valmers skrev:
Totala ointresse = Ställa hojen i boxen utan ett ord, sätta sig i trailern och vara treåring.

Håller med Gubbstöt, Kenny är ingen vinnare oavsett hoj.

Ni kommer aldrig att bli kommentatorer på Eurosport med den attityden. Enligt Eurosports svenska kommentatorer är en vinnare dryg och egenkär i medgång men gnällig och missförstådd i motgång. Kenny är en typisk vinnare, liksom Max.
 
Teddy skrev:
Ni kommer aldrig att bli kommentatorer på Eurosport med den attityden. Enligt Eurosports svenska kommentatorer är en vinnare dryg och egenkär i medgång men gnällig och missförstådd i motgång. Kenny är en typisk vinnare, liksom Max.
Då måste Rossi vara en förlorare.
 
Teddy skrev:
Ni kommer aldrig att bli kommentatorer på Eurosport med den attityden. Enligt Eurosports svenska kommentatorer är en vinnare dryg och egenkär i medgång men gnällig och missförstådd i motgång. Kenny är en typisk vinnare, liksom Max.

Japp,
de tyckte Xaus var skitjobbig när han vann eftersom han snackade
på bubblande över av glädje. "Jaja, han säger inte så mycket när han
inte står högst upp"

I andra sporter kallas det vinnarskalle när man hatar att förlora.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top