Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Inte för att jag tror det men sjukt trist om Rossi börjar med F1...
Uttråkad ut? Han har ju skitkul. Kanske inte kul att titta på för publiken när en förare är så överlägsen men för mig är motorcykelracing per definition alltid roligare än Formel 1.knas81 skrev:Tycker du att det är spännande idag eller?? Börjar Rossi med F1 kanske han får en utmaning, idag ser han bara uttråkad ut när han rejsar
Goodstuff skrev:Inte för att jag tror det men sjukt trist om Rossi börjar med F1...
Tysken skrev:Valmers! Det finns en tråd för dig här!![]()
oscar skrev:Undrar hur glada Rossis sponsorer är över att han sätter sig i (1) en Ferrari som har (2) Marlborolack och är skodd med (3) Bridgestone...
Fast hade jag varit Rossi så hade jag också gjort som jag ville!![]()
SLADDVARNING skrev:jag e helt övertygad att efter ett tag så kommer han köra skiten ur resten av "fyrhjulsgänget" där!!![]()
Den kommer för alltid att användas av Rossi fansen för att ytterligare höja honom till skyarna. Själv tycker jag att det är att dissa honom som utvecklare av materialet vilket är nyckeln till mästerskapen.Chris Ash skrev:Undrar bara när myten om att Yamaha "är en mycket sämre hoj" ska dö ut......
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |