sandstream
Guest
INTE 13:30 iaf, nu stressade jag hem för att se starten men det verkar inte bli förrän 14:00svullo skrev:när börjar motogp loppet?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
INTE 13:30 iaf, nu stressade jag hem för att se starten men det verkar inte bli förrän 14:00svullo skrev:när börjar motogp loppet?
sandstream skrev:INTE 13:30 iaf, nu stressade jag hem för att se starten men det verkar inte bli förrän 14:00![]()
Swedie skrev:Borde inte han förstå att det ger straff? Nästan liten omoget. Vore han på Sporthoj.com så skulle jag banna han![]()
Cbr skrev:Oki, KKKAAAAASSSSSSSSSS att man inte har Eurosport, måste hitta någon som streamar ut loppet! Någon som vet?
Lilla_Tingeling skrev:Jäkla skit!!!!![]()
Nu behöver man juh inte titta mer. Nu när Rossi har vurpat...![]()
// Lena
Chris Ash skrev:Motogp:s största talang på den bästa hojen imponerar återigen.
sege skrev:Tråkig attityd en massa människor har. 125 och 250 är jävla skit och behöver inte tittas på, Stiggy är förjävla långsammast i världen och har Rossi vurpat i MotoGP då kan man lika gärna skita i det. Suck.
Men det är jag. Fast pga. att min chef tvingar mig att jobba så har jag missat loppet... Nån som har det för nedladdning?Chris Ash skrev:Ähhh..de är ändå inte intresserade av roadracing.
Firefly skrev:Men det är jag. Fast pga. att min chef tvingar mig att jobba så har jag missat loppet... Nån som har det för nedladdning?
Kenta skrev:Var de slumpen som gjorde att Rossi och Biaggi fick så olika starter eller hade dom så olika motivation?
Rossi startar 21:a och går igenom som 8:a efter ett varv.
Baiggi startar 22:a och går igenom som 18:e efter ett varv.
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden