Rossi prylar

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Om det är fler än jag där ute som tycker det är lite roligt med totalt onödiga saker som t.ex. Rossi prylar så ska ni ta en titt på www.louis.de :tummenupp :huvet

Nu när vintern FORTFARANDE är på G så kan det vara roligt att sprätta lite pengar på att kanske beställa grejor. Skönt att sitta hemma o kolla på sina nyinköp!.

Det blev en beställning igår, och då fick det bla bli en sådan här :tummenupp Hmm man är 28år o fortfarande :kocko :lol

Är säkert bara jag som är en total fåntratt kanske :D
 

Bifogat

  • rossi.jpg
    rossi.jpg
    30.5 KB · Visningar: 147
Glömde att skriva att den är skala 1:18 o kostar 4,95€, fan en 50lapp är ju inte så farligt! :kocko
 
ZXRMANNEN skrev:
Glömde att skriva att den är skala 1:18 o kostar 4,95€, fan en 50lapp är ju inte så farligt! :kocko


Nej. Men man ska orka pilla ihop skiten också.. :hihi

Då spelar jag hellre Moto GP i "datan". :yoparty
 
Zee skrev:
Nej. Men man ska orka pilla ihop skiten också.. :hihi

Då spelar jag hellre Moto GP i "datan". :yoparty

Ska tydligen vara en färdig modell ialf enligt dom !. Fan data funkar ju inte, då blir det ju inga :tuttar ... Brudar gillar ju inte oss datanördar :hihi
 
Liemannen skrev:
:mad: Oj HAR DU köpt en sån???????? :arsele :tummenupp faaan va avis jag blir

Det kan jag förstå att du blir :arsele ... Säg till om du vill att jag ska ordna en till dig! :tungan

Nä nu snart ska jag :fyllisar så det blir :tuttar :yoparty o :kocko . :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top