Rossi pekar finger

Haha Han E Skön!

bjuder på sång! det e därför han lyckats så mycket bättre än max... han tar allt på för mycket allvar!!!!

Santo skrev:
2549433 Efter att ha blivit utknuffad från banan i 300km/h av Biaggi, ger Rossi honom långfingret med fullt nedlägg i kurva i 150km/h. Respekt! :D
En klassiker som även finns med i filmen Faster.

En bilist fick smaka fingret från mig i morse. Inget konstigt.

Tufft att han tar sig tid med något sånt under race iofs.

Dark_Messenger skrev:
2549445 En bilist fick smaka fingret från mig i morse. Inget konstigt.

Antar att även du hadde fullt nerlägg när du gjorde det och att du gjorde det efter att bilisten försökt preja dig av vägen i 300 :gnissla

Santo skrev:
2549473 Antar att även du hadde fullt nerlägg när du gjorde det och att du gjorde det efter att bilisten försökt preja dig av vägen i 300 :gnissla
Givetvis. En vanlig morgon på väg till jobbet mao.

Jag var ju också coolare än Rossiponken eftersom jag vände mig om, slog av o lät den fan glo en stund!
:finger

Madhonda skrev:
2549587 Nää...men det gör inget!!! :kär

Du är en sån där som valde vem du skulle hejja på i MotoGP genom att komma på vem du tykte va sötast va? :7peta

Okej då, lite söt är han allt! :tungan

Alx skrev:
2549601 Du är en sån där som valde vem du skulle hejja på i MotoGP genom att komma på vem du tykte va sötast va? :7peta

Okej då, lite söt är han allt! :tungan

Äh, Rossi är bara sådär pojkaktigt gullig, sån man vill klappa på huvudet och ta tag i kinden med tummen och pekfingret och säga "Vad stor du har blivit! Sist jag såg dig var du bara så hääär liten!". Hayden, han snygg! :tuttar

:)

Itssoeasy skrev:
2549612 Äh, Rossi är bara sådär pojkaktigt gullig, sån man vill klappa på huvudet och ta tag i kinden med tummen och pekfingret och säga "Vad stor du har blivit! Sist jag såg dig var du bara så hääär liten!". Hayden, han snygg! :tuttar

:)

Ja okej då! Så kan det nog vara! PLuttesnutt-Rossi-ponken :såjaponken

Fast Rossi är bättre på att köra hoj, tycker jag i alla fall! :)

Alx skrev:
2549615 Ja okej då! Så kan det nog vara! PLuttesnutt-Rossi-ponken :såjaponken

Fast Rossi är bättre på att köra hoj, tycker jag i alla fall! :)

Jo, så är det ju e klart. Men det är ju roligt för Hayden att vinna över Rossi nån gång! :D

Itssoeasy skrev:
2549628 Jo, så är det ju e klart. Men det är ju roligt för Hayden att vinna över Rossi nån gång! :D

Ja det är klart! Sen är det ju alltid kul när inte titeln är klar efter typ halva säsongen!

Alx skrev:
2549601 Du är en sån där som valde vem du skulle hejja på i MotoGP genom att komma på vem du tykte va sötast va? :7peta

NEJ för fan heller.....skärp dig. Jag har följt hans karriär sen han va en liten gosse!!! :)

Att jag gillar honom beror på att han är übergrym på att köra hoj, har charm, glimten i ögat och alltid har ett leende att bjuda på.!!!

//M

Madhonda skrev:
2550038 NEJ för fan heller.....skärp dig. Jag har följt hans karriär sen han va en liten gosse!!! :)

Att jag gillar honom beror på att han är übergrym på att köra hoj, har charm, glimten i ögat och alltid har ett leende att bjuda på.!!!

//M

Har skärpt mig! Håller med!

Var bara tvungen... :rolleyes:

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...