Rossi och isdans...

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Höjden av meningslöst vetande:

Alla italienare älskar Rossi. Så även isdansaren Massimo Scali som idag under EM i konståkning åkte med nummer 46 på sin dräkt... :3freak

Macho Woman skrev:
Höjden av meningslöst vetande:

Alla italienare älskar Rossi. Så även isdansaren Massimo Scali som idag under EM i konståkning åkte med nummer 46 på sin dräkt... :3freak
Rejsigt värre. Hade han bra grepp eller blev det några feta nedlägg ?

Såg en bild i tidningen idag på en riktig prakt vurpa från konståkning,,,damn,,,
Hon föll rakt ner i isen med skallen men det verkar ha gåt bra i allafall..
Och alla säger att rr är farligt,,, :D

RedBaron skrev:
Rejsigt värre. Hade han bra grepp eller blev det några feta nedlägg ?

Han lutade rätt mycket i kurvorna faktiskt. Inga highsiders.

Angående italienares intresse för Rossi så blir jag gång på gång förvånad. Någon skrev ju i en tråd här hur oerhört mycket han syns i italiensk media och själv har jag en liten historia som illustrerar det hela:

En bekants syster var tillsammans med en italienare. Han sade aldrig särskilt mycket och betraktades av alla som träffat honom som en något tystlåten och tråkig typ. Så tyckte även jag. Döm om allas förvåning när de övriga fann mig och honom inbegripna i högljutt samtal. Felet var att ingen pratat med honom om roadracing förut. Nog gick det att få honom engagerad i hat mot Biaggi och hyllningstal över Rossi!

frollo skrev:
Såg en bild i tidningen idag på en riktig prakt vurpa från konståkning,,,damn,,,
Hon föll rakt ner i isen med skallen men det verkar ha gåt bra i allafall..
Och alla säger att rr är farligt,,, :D

Haha slog just på tv:n när vurpan var ett faktum.. :rolleyes:
riktigt otäck smäll men men hon bet ihop som alla vi andra gör efter en vurpa!! :tummenupp

Macho Woman skrev:
Han lutade rätt mycket i kurvorna faktiskt. Inga highsiders.

Angående italienares intresse för Rossi så blir jag gång på gång förvånad. Någon skrev ju i en tråd här hur oerhört mycket han syns i italiensk media och själv har jag en liten historia som illustrerar det hela:

En bekants syster var tillsammans med en italienare. Han sade aldrig särskilt mycket och betraktades av alla som träffat honom som en något tystlåten och tråkig typ. Så tyckte även jag. Döm om allas förvåning när de övriga fann mig och honom inbegripna i högljutt samtal. Felet var att ingen pratat med honom om roadracing förut. Nog gick det att få honom engagerad i hat mot Biaggi och hyllningstal över Rossi!

Jag har faktiskt varit dålig på att följa MotoGP de senaste åren..

Men jag minns Biaggi som störtskön, från tiden då Rossi låg och nosade där första säsongen och strax därefter..

Vad har hänt med Biaggi, varför hatar alla honom helt plötsligt?

Macho Woman skrev:
Skyll på den du. Du såg hela sändningen. Erkänn.

Jepp tycker om när dom gör sina trix på isen då jag får ideér till hopp med crossen... :2cool

(Fan va bra det inte lät!! :rolleyes: )

Dawg skrev:
Jag har faktiskt varit dålig på att följa MotoGP de senaste åren..

Men jag minns Biaggi som störtskön, från tiden då Rossi låg och nosade där första säsongen och strax därefter..

Vad har hänt med Biaggi, varför hatar alla honom helt plötsligt?
Hans smågnälliga men härliga diva-stil har tappat sin attraktionskraft när flera andra och betydligt mindre gnälliga förare presterar bättre resultat.

Macho Woman skrev:
Skyll på den du. Du såg hela sändningen. Erkänn.
Vi hade grabbkväll hemma hos Caffe i onsdags, fem killar satt som små barn framför julgranen på julaftonsmorgonen och bara tindrade med ögonen framför konståkningsEM. Bakdelen på den tyska tjejen som kom trea i paråkningen fastnade jag för. Mäktigt fint modifierad bakdel! :kär
Synd att kommentatorklåparen Roger Blomqvist ska förstöra stämningen bara...

Ja det är imponerande hur man kan se så oberörd ut,,,
Tycker det ska vara ett trick i sig,,Eller iallfall en poäng för faceplanten ska hon ha..Att landa så och sen kunna äta själv och hela den biten är ju inte alla som klarar :tummenupp

Duax skrev:
Haha slog just på tv:n när vurpan var ett faktum.. :rolleyes:
riktigt otäck smäll men men hon bet ihop som alla vi andra gör efter en vurpa!! :tummenupp

pvcraketen skrev:
Vi hade grabbkväll hemma hos Caffe i onsdags, fem killar satt som små barn framför julgranen på julaftonsmorgonen och bara tindrade med ögonen framför konståkningsEM. Bakdelen på den tyska tjejen som kom trea i paråkningen fastnade jag för. Mäktigt fint modifierad bakdel! :kär
Synd att kommentatorklåparen Roger Blomqvist ska förstöra stämningen bara...
Grabbkväll med konståknings-EM. Fy fan vad besviken jag hade blivit.

pvcraketen skrev:
Bakdelen på den tyska tjejen som kom trea i paråkningen fastnade jag för.

Jag är avis. Vi tjejer har tyvärr inte så mycket intressant att titta på. Framför allt inte när det gäller isdans, där alla grabbarna har tajta, blanka dräkter, gärna med några pastelltygslingor som hänger och far, öppet vid bröstet så att man kan se hela de bleka kycklingbringorna och vågigt, halvlångt hår i backslick. :zpy

Bifogat

• isdansstil.jpg
    isdansstil.jpg
    4 KB · Visningar: 437
Last edited:
Macho Woman skrev:
Jag är avis. Vi tjejer har tyvärr inte så mycket intressant att titta på. Framför allt inte när det gäller isdans, där alla grabbarna har tajta, blanka dräkter, gärna med några pastelltygslingor som hänger och far, öppet vid bröstet så att man kan se hela de bleka kycklingbringorna och vågigt, halvlångt hår i backslick. :zpy

Vi får nöja oss med att titta på när grabbarna kör RR istället.
Där ser dom iallafall rätt så biffiga ut :jäs

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...