Rossi har roligt åt Gibernau

Absolut. Ingen annan har någonsin gett Rossi så hårt motstånd. Då är det lätt att ha överseende med divafasoner, som jag i och för sig tycker är en viktig del i dramaturgin. Det vore fruktansvärt tråkigt om alla var goa glada killar som Hayden och Rossi.

Var det inte någon/några rejäla skador som fick Gibernau att kasta in handuken?

Håller med lite. Det var kul att veta om friktionen mellan t.ex Max och... alla när de körde. Blev lite mer tungd i striden på något sett än när Rossi och Sete var bästissaj och bara var ute och lekte.

Absolut. Ingen annan har någonsin gett Rossi så hårt motstånd. Då är det lätt att ha överseende med divafasoner, som jag i och för sig tycker är en viktig del i dramaturgin. Det vore fruktansvärt tråkigt om alla var goa glada killar som Hayden och Rossi.

Var det inte någon/några rejäla skador som fick Gibernau att kasta in handuken?

Hans nyckelben var väl mer eller mindre obefintligt på slutet.

[YOUTUBE-ID]Jbuqt1Zq-ds[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Detta är bra videos om Vale 46 liv i Moto GP till idag:

[YOUTUBE-ID]Cji6HKPTqB0[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]4dvoQAQ7dTg[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]lJ2hxoIFKog[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]5ifuXj8r3TQ[/YOUTUBE-ID]

:) :) :)

Så här lägger man in youtube länkar.

Här är intervjuer och efterspel.

[YOUTUBE-ID]gdBcyQg5sA8[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]fdSmj_3kW74[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Tycker nog Rossi fick betydligt hårdare motstånd förra säsongen och i år...
Men inte lika intensiva närkamper som han hade med Gibernau.

Hans nyckelben var väl mer eller mindre obefintligt på slutet.
Just, så var det. Lagat 47 gånger och med 64 brott. Ungefär. :kryckor

Yiihaaaaaa!!!

Den filmen hade jag inte sett. Den var ju värre än klassikern med McCoy.

Last edited:
Det råder missförstånd gällande Gibbernaus kommunikationsprofil, han kallas gay, fjolla osv. För övrigt vill jag bara passa på att infilika att den sexuella läggningen på inget vis har med personligheten att göra, de flesta bögar och flator jag känner eller mött är som vilka hetrosexuella personer som hellst. Det måste vara tröttsamt att på grund av sin sexuella läggning ständigt bli sammankopplad med en person som Gibbernau som är mycket UTTRYCKSFULL. Visst är det skönt att han stannar i trappan och stönar och tycker synd om sig själv, han tar vara på varje möjlighet att göra sig till händelsernas centrum och bjuder på sig själv, sådana personer brukar vara mycket uppskattade i sociala sammanhang. Som förare håller jag honom mycket högt, precis som Nyteknik skriver så var han den enda som på allvar hotade Rossi under hans dominanta period. :)

Det råder missförstånd gällande Gibbernaus kommunikationsprofil, han kallas gay, fjolla osv. För övrigt vill jag bara passa på att infilika att den sexuella läggningen på inget vis har med personligheten att göra, de flesta bögar och flator jag känner eller mött är som vilka hetrosexuella personer som hellst. Det måste vara tröttsamt att på grund av sin sexuella läggning ständigt bli sammankopplad med en person som Gibbernau som är mycket UTTRYCKSFULL. Visst är det skönt att han stannar i trappan och stönar och tycker synd om sig själv, han tar vara på varje möjlighet att göra sig till händelsernas centrum och bjuder på sig själv, sådana personer brukar vara mycket uppskattade i sociala sammanhang. Som förare håller jag honom mycket högt, precis som Nyteknik skriver så var han den enda som på allvar hotade Rossi under hans dominanta period. :)
Ja, när man får stryk i VM, som 2006, är man förstås inte hotad? :värdig

Det råder missförstånd gällande Gibernaus kommunikationsprofil...
Jag tror också det, vilket även verkar vara fallet med Biaggi. Deras uppenbarelser verkar sticka i ögonen på många.

Bifogat

• Gibernau_podium74.jpg
    Gibernau_podium74.jpg
    38.4 KB · Visningar: 40
  • caras_efe.jpg
    caras_efe.jpg
    16.9 KB · Visningar: 56
  • Esther_Canadas_ex_piloto_Sete_Gibernau.jpg
    Esther_Canadas_ex_piloto_Sete_Gibernau.jpg
    59.3 KB · Visningar: 72
  • MOTOGP02.jpg
    MOTOGP02.jpg
    216.9 KB · Visningar: 73
  • esther-caadas-sete-gibernau-16.3.2742715970.jpg
    esther-caadas-sete-gibernau-16.3.2742715970.jpg
    82.5 KB · Visningar: 89
  • NOTIMOTO_050831_003.jpg
    NOTIMOTO_050831_003.jpg
    219.8 KB · Visningar: 51
Jag tror också det, vilket även verkar vara fallet med Biaggi. Deras uppenbarelser verkar sticka i ögonen på många.

Hehe, när man ser det bröllopsfotot hade jag inte gissat stenhård Motogp-förare som yrke :D

edit, kanske inte bröllopsfoto, men ändå :rolleyes:

Last edited:
Hehe, när man ser det bröllopsfotot hade jag inte gissat stenhård Motogp-förare som yrke :D

edit, kanske inte bröllopsfoto, men ändå :rolleyes:

Vänta bara tills du/någon hittar tråden med Hopkins bröllopsfoto. :zpy

Det borde ju tom vara Gustavs knarr som är omnämnd på Wikipedia?

Then World Champion Wayne Rainey supported him in the Open Ducados competition, and he ran for one year with a Yamaha TZ250.

Last edited:
Vänta bara tills du/någon hittar tråden med Hopkins bröllopsfoto. :zpy

Det borde ju tom vara Gustavs knarr som är omnämnd på Wikipedia?

Then World Champion Wayne Rainey supported him in the Open Ducados competition, and he ran for one year with a Yamaha TZ250.

Eller Crallans hoj kanske?

Storpalle köpte alla Team KR:s 6st Yamor som dom använde på Ducados Open till Sete och KRJR. Så det finns mer än en hoj från Sete som hamnade i Sweden.

:nicka
Eller Crallans hoj kanske?

Storpalle köpte alla Team KR:s 6st Yamor som dom använde på Ducados Open till Sete och KRJR. Så det finns mer än en hoj från Sete som hamnade i Sweden.

Fast jag tror bara jag har hans motor, ramen ska tydligen vara Portos?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT