Rossi får ta med sin M-1:a hem. Lyxputte!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
"Valentino Rossi is more than the world's best motorcycle racer; he is a personality that is not limited to just the confines of the MotoGP championship," explained Mr. T. Hasegawa. "From the moment you work with Rossi you instantly become a fan, and you are naturally driven to give more than 100 percent to support him. It is this very trait, and his ability as a rider that led to him winning the world title in his first year. Because of this skill and personality I am proud to present Valentino with the YZR-M1 as a sign of our appreciation for his efforts this year."

A very happy Rossi said: "This is the best gift I could wish for. I must say thank you to Yamaha and Mr. Hasegawa for giving me my very own M1 to take home. I'm not sure where I will keep it, maybe next to my bed, or maybe in a safe at a bank."

Goodstuff skrev:
"Valentino Rossi is more than the world's best motorcycle racer; he is a personality that is not limited to just the confines of the MotoGP championship," explained Mr. T. Hasegawa. "From the moment you work with Rossi you instantly become a fan, and you are naturally driven to give more than 100 percent to support him. It is this very trait, and his ability as a rider that led to him winning the world title in his first year. Because of this skill and personality I am proud to present Valentino with the YZR-M1 as a sign of our appreciation for his efforts this year."

A very happy Rossi said: "This is the best gift I could wish for. I must say thank you to Yamaha and Mr. Hasegawa for giving me my very own M1 to take home. I'm not sure where I will keep it, maybe next to my bed, or maybe in a safe at a bank."

Jag kan också ta hem min racer om jag vill......det är väl inget med det? :rolleyes:

Vet att Rainey har sin YZR500 som han vann sitt tredje VM-Guld på hemma i sitt hus. Det första man ser när man kommer in genom dörren tydligen. Fränt!

Goodstuff skrev:
Vet att Rainey har sin YZR500 som han vann sitt tredje VM-Guld på hemma i sitt hus. Det första man ser när man kommer in genom dörren tydligen. Fränt!

Criville fick ju en NSR500 av Honda när han slutade. Finns säkert fler gamla 500:or som står hos gamla stjärnor.

tycker det är hel schyst av yamaha å ge honom cykeln, dom har tagit fram en KANON hoj detta år med en förare som Rossi så blir den inte sämre! hoppas han kommer ha kvar minnen av säsongen som gott!

han är helt klart världens bästa förare!

Chris Ash skrev:
Criville fick ju en NSR500 av Honda när han slutade. Finns säkert fler gamla 500:or som står hos gamla stjärnor.

Dohan fick väl en han med när han slutade,tror jag.

Om inte så borde han fått det med sina fem raka titlar..

Hva er verdien på den hojen?

Azzurro skrev:
Hva er verdien på den hojen?

Jag e inte så bra på å snakke norsk, men jag antar att det var detta du var ute efter;

Yamaha YZR-M1
overall length ·
overall width ·
overall height ·
wheelbase ·
road clearance ·
weight · 145kg
chassis · multi-adjustable twin spar aluminium frame; braced aluminium swing-arm
suspension · Öhlins adjustable inverted telescopic forks front; Öhlins shock, rising rate linkage rear
brakes · Brembo: 320mm carbon discs, four-piston calipers front; 220mm ventilated stainless steel disc, twin-piston caliper rear
fuel tank · 24 litres
tyres · Michelin
wheels · Marchesini: 17" front; 16.5" rear
engine type · liquid-cooled four-stroke
displacement · 990cc
cylinders · inline 4
valve type · 20-valve DOHC
carburation · fuel injection
transmission · six-speed cassette-type gearbox; dry multi-plate slipper clutch
ignition · Yamaha CDI
maximum power · 240+ bhp
maximum speed · 320+ km/h

DJM skrev:
ja, pris/värde menade han.

Borde vara hur mycket som helst

Ja...bara värdet på grejerna som sitter på lär ju kosta hawaiiskjortan.
Sen om man tar med i beräkningarna vad folk runt om i världen e beredd att
betala för en sån hoj så....äh vafan, jag börjar spara!

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa