Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Matulda skrev:
Jörgen #31 skrev:2188231Bästa läsningen var ju sista raden.. Kontraktet med orgelbyggarna...
/Jörgen
Ducce är nog ingen dålig gissning, om han ska byta märke.Matulda skrev:2188670Jag tror han kommer köra Ducce nästa år och sedan avsluta sin karriär..
Sant.. men jag tror att han gärna avslutar på en Italiensk hoj.. om Aprillia får fram en hoj då tror jag att han gladeligen skulle avsluta sin karriär som han började den..lönen tror jag spelar mindre roll...sandstream skrev:2188691Ducce är nog ingen dålig gissning, om han ska byta märke.
Marlboro lär pröjsa hans lön och det är nog inga problem för Rossi att få lite mer (har 15 miljoner dollar idag).
Eftersom MotoGp alltid kommer vara roligare än F1 så gör han än mer nytta i GP. F1 suxar på arset i jämförelse.kajlyl skrev:2189722Fan! Hade varit så coolt o se honom i F1. De hade behövt någon som Valle också för att liva upp stämningen lite![]()
Precis, Motogp har fler omkörningar under ett varv än det är under ett F1 race..Gustav O skrev:2189736Eftersom MotoGp alltid kommer vara roligare än F1 så gör han än mer nytta i GP. F1 suxar på arset i jämförelse.
Fast jag är glad att han stannar i GP för oavsett hur rolig och spännande Rossi är som förare tror jag inte han kunnat göra fler omkörningar än andra förare i kortege VM.kajlyl skrev:2189779Precis, Motogp har fler omkörningar under ett varv än det är under ett F1 race..
Vet inte om han hade kunnat ändra på det men i depån hade det vart skönt att se någon som skojjar till det lite istället för att gå och sura över att det är fel färg på kepsen(eller nått).
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife