Rossi börjar tvivla....

Både Edwards och Melandri presterade väl bättre efter att de bytt fabrikat med varandra?
Nja, Edwards körde bättre när han slapp Cube:n, men resultaten efter bytet ifrån Honda till Yamaha var väl inte så imponerande?

Bayliss presterade väl också bättre efter bytet till Ducati?
Bayliss bytte väl ifrån Ducati och körde inte bättre på Camelen :va Inhoppet ifjor räknar jag bort, det var endast ett lopp (men OK vilket lopp sen! :tummenupp )

Stämmer bra med Bayliss, jag fick för mig att han bytte från Honda till Ducati i MotoGP men det var naturligtvis från Ducati till Honda i MotoGP och sedan till Ducati i WSBK, där han i och för sig presterade bra men det är ju en helt annan historia och inte en som diskuteras här! :)

Självklart varar ingen underhållning för evigt, därför är det skönt att återväxten säkras i och med med att nya ämnen tillkommer, såsom Haydens säsong 2006 och nu även Rossis förmåga.

Det förefaller som om vi är överens om det mesta, undantaget hur länge vissa diskussionsämnen är underhållande. Min uthållighet är uppenbarligen sämre än din. :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra