Rossi '05 M1 ?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hittade denna bild. Spekulera på.

portada-preview.gif

Det har ju spekulerats om en i princip reklamfri hoj med mestadels Yamahloggan och namnet.
Skulle vara snyggt tycker jag. Förslaget är ju ett ganska taffligt försök att inkorporera Yamahs gamla färger på Rossis hoj.

Goodstuff skrev:
Förslaget är ju ett ganska taffligt försök att inkorporera Yamahs gamla färger på Rossis hoj.

Hmm, jag skulle säga att det var ett rätt snyggt sätt att använda dom gamla färgerna. Men smaken är väl som baken.

Goodstuff skrev:
Tyckte mest att det var taffligt utfört i PS.

tycker den ser redigt bildhandlad ut faktiskt.
har oxå hört att han ska köra med endast Yamaha som sponsor nästa år. men man vet ju aldrig säkert.

Typ 100X snyggare än årets hoj han körde på. Man blir alldeles varm inombords när man ser den klassiska färgsättningen! :tummenupp

Ser som sagt ut som en lustig PS-bild. Varför är ramen helt blå uppe vid kåpan? Antagligen för att kåpan under den retuscherade färgen är blå. Det tror jag :)

No1 skrev:
Inte så roligt som det låter då jag skall vara på en mc mässa & ha sponsor möten inför 2005, men helt klart så kommer det vara kul att träffa världens genom tiderna BÄSTA RR förare...
Släng på honom en SH-tröja och ta ett kort! Säg att det är en svensk Rossi fanclub eller nåt sånt :D

BTW: Du kan ju kolla om han har någon lucka i sommar så han kan komma upp och köra Stockholm - Uppsala ;)
Tror GR4 skulle sälja bra med honom på framsidan.

Det där var fullkomligt vrålsnyggt. Hoppas verkligen det blir så! I så fall kommer min låsning på Rossi inte ens gå över när Dani har slagit hans rekord.

Fanns en liknande bild där dom lekt med färgsättningen till Colin Edwards på motogp.com

Bifogat

• ceyamaha2.JPG
    ceyamaha2.JPG
    96.7 KB · Visningar: 108
jag anser att färgsättningen är riktigt lyckad, ser riktigt cool ut faktiskt.
knyter an till old school racers vilket i dagens rr sammanhang skulle se jävligt fräkt ut. Om det är så att rossi kommer att köra me denna färgsättning så e de strongt av yamaha att våga knyta an till gamla framgångar.
men va vet ja?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...