Video Roslagsvägar Norrtälje till Furusund.

elkenneth

Medlem
Gick med
12 Feb 2008
Hoj
Nej
En av mina favoritvägar i Roslagen.

[video]https://drive.google.com/file/d/1I0MatMyvvDzzck53sWtm7cxwA6QS361n/view?usp=sharing[/video]

Last edited:
Mkt trevliga vägar, har landstället på Blidö och princip pendlar på ovan väg under sommaren...

Men musiken....

Ja jag får nog tänka på det en annan gång. Något som är positivare kanske:), ville bara ha bort vindbruset med lite lugn musik.

Ja jag får nog tänka på det en annan gång. Något som är positivare kanske:), ville bara ha bort vindbruset med lite lugn musik.

Trevlig film men håller med om ljudet... Den är nog godkänd för normala människor men för oss som gillar motorljud blir det inge bra... :(

Se till att mikrofonen sitter långt bak så du får med motorljudet och skumgummi eller annan ljuddämpare för vindbrus. Det är bara att prova sig fram. Lycka till! :)

Trevlig film men håller med om ljudet... Den är nog godkänd för normala människor men för oss som gillar motorljud blir det inge bra... :(

Se till att mikrofonen sitter långt bak så du får med motorljudet och skumgummi eller annan ljuddämpare för vindbrus. Det är bara att prova sig fram. Lycka till! :)

Tack för tipset.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back