Roslagen söndag 18/7

Stockel

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
CBR954
Imorgon är det dags igen! Samma som idag dvs 35 mil sköna vägar i Roslagen. Avfärd McDonalds Väsby 10.30, hemkomst runt 18. Fler som hänger på?

Stockel skrev:
Imorgon är det dags igen! Samma som idag dvs 35 mil sköna vägar i Roslagen. Avfärd McDonalds Väsby 10.30, hemkomst runt 18. Fler som hänger på?

Satans jäkla skit... :huvet ...läste precis att ni haft en bra runda idag...o ja har (eller rättare min sambo har) redan bokat in massa grejor imorron....blir de nån körning i veckan?

Stockel skrev:
Som det ser ut nu så hänger jag på.
Dock ska jag på "date" :tuttar strax men på nåt sätt ska jag nog ta mig till Väsby kl. 10.30 imorgon.

*gäääääääääääääääääsp*

Jahaja... Det var väl ändå onödigt tidigt att sticka ut och köra på en söndag? ;)

Jaja. Jag får väl leka själv eller nåt.

/Lucky9

Ingel skrev:
Tack för körningen, kanonfina vägar :tummenupp
Ja, speciellt vägen från Hargshamn ner till Hallstavik är ju bara hur skön som helst.
Även Älmsta -> Simpnäs är ju en sträcka man gärna vill köra fram och tillbaks några gånger.
Hoppas vi får tillfälle att göra om detta. :tummenupp

Skönt att vi klarat oss från olyckor också, dock var det någon som absolut skulle testa sina ABS-bromsar inne på någons gräsmatta :hihi

/micke

Micke N skrev:
Skönt att vi klarat oss från olyckor också, dock var det någon som absolut skulle testa sina ABS-bromsar inne på någons gräsmatta :hihi

Det gick ju bra. Lurig kurva det där, ska försöka komma ihåg den till nästa gång. :näsblod

Tack för en rolig tur.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...