Roota en androidlur?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nån som kan hjälpa mig med en guide som är enkel? Jag vill roota min HTC Desire, så att jag får Gingerbread i den. Är helnöjd med luren bortsett från att den har för lite minne, men har läst mig till att det kan lösas till stor del med en rootning.

Pepparkaka kommer ju till Desire snart, dom skulle ju skala ner sense lagret så man skulle få en i princip ren gingerbread i Desiren, just för att den har lite minne.

Pepparkaka kommer ju till Desire snart, dom skulle ju skala ner sense lagret så man skulle få en i princip ren gingerbread i Desiren, just för att den har lite minne.

Jag läste häromdagen aatt dom inte lyckas skala ner Sense, därav mitt intresse för att roota.
Blev inte så värst mycket klokare efter att ha läst länkarna, men får väl ta mig tid under semestern att läsa på lite.

Jag läste häromdagen aatt dom inte lyckas skala ner Sense, därav mitt intresse för att roota.
Blev inte så värst mycket klokare efter att ha läst länkarna, men får väl ta mig tid under semestern att läsa på lite.

Först skulle Desiren få gingerbread sedan sa dom att de n hade för lite minne för att kunna få den så att det inte skulle bli av.

Sedan kom det ett meddelande för några dagar sedan om att den skulle få det men med ett avskalat Sense.

Har dom backat på det med?

Inte verkar de ha lärt sig heller, deras nya lurar har också skrämmande lite minne. Känns inte som att det är rätt ställe att snåla när man släpper en android lur..

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!