ROooKkieEe vM 07

:confused: :confused:
Vad är det jag har missat här? Ska inte du och björn.e dela på en hoj?

Joo, men vi är så snabba att när jag tagit målflagg, kör Björne sitt race och kommer ändå 2:a....

Näädå, Supertrimmade NEC-hojen med x:tra allt och flera100 bhk är den Björne kör på. Själv har jag en egen K3:a helt standard...
Samma nummer dock:va och samma lack....

Men det är väl därför Björne törs vara så uppkäftig... Han kan ju alltid säga att det var han som körde hojen med nr:16 som vann:D
//
B

Nu har jag tagit första svängen på hojen. Ni kommer inte ha en suck i R1000 i är. JAG ÄR BÄST!!!!!!!!

Nu har jag tagit första svängen på hojen. Jag blev livrädd och ska genast skänka den till björn.e så det bli någon med talang som kör den

Det var bussigt gubben slänger du med lite däck också? Jag sa ju till dig att inte köpa nått över 50cc då vi vet hur harig du är :arsele

björn

Harig? Du har ju inte vågat köpa något större än moped förut. Nu går det bra bara för att du kommer ha med dig två kompisar på varenda tävling som kan hålla dig i handen!

Jag måste nog säga att en av dom mest nervösa i hela Rookie fältet måste va sandstream efter alla trådar han har startat..är det så nu att han kommer att få äta upp sina expert åsikter när han knappt kvalar in med 107% regeln på Torpet :gnissla

Jag måste nog säga att en av dom mest nervösa i hela Rookie fältet måste va sandstream efter alla trådar han har startat..är det så nu att han kommer att få äta upp sina expert åsikter när han knappt kvalar in med 107% regeln på Torpet :gnissla

Ähhh det är väll redan någon som sagt åt honom "sandstream vet du hur fort vi åker egentligen" mega :D

björn

Ja, jag är så nervös att jag nästan gör i brallan ;)

Vad kvalade bäste man på i Rookie 1000 på Anderstorp senast det var torrt?
(2006 var det ju regn och jag hittar inga gamla resultat...)

2864947 Ja, jag är så nervös att jag nästan gör i brallan ;)

Det kommer regna i år igen så du behöver inte oroa dig om gamla tider.

Nä det gick rätt långsamt förra året, har man inte planerat att åka fortare än det kan man lika gärna stanna hemma..

:gnissla

Ja det är fan ingen idé att åka ner om man skall toura runt på 42:or. (gäller även i R600). Dags att slå Spyans gamla rookierekord från 03 (?)

(o jag skall inte dit :( )

Ja, jag är så nervös att jag nästan gör i brallan ;)

Inget att vara närvös för. Jag har aldrig kört den banan + att jag inte körde en meter förra året :näsblod . Kommer komma till Anderstorp med en träning på Sviestad (24/4) bakom mig och kicka ass :arsele

Ja det är fan ingen idé att åka ner om man skall toura runt på 42:or. (gäller även i R600). Dags att slå Spyans gamla rookierekord från 03 (?)

(o jag skall inte dit :( )

2004 va det och 1,40 borde ju inte va några problem för Sandis nu alls han har ju 70 hk mer än Spyan hade i den gamla sunk r6:an :gnissla

Freddy har iaf 600 rekordet med 1,37 med en std cbr 600 05 samma hoj som jag har så man har ju lite att slipa på :rolleyes:

2004 va det och 1,40 borde ju inte va några problem för Sandis nu alls han har ju 70 hk mer än Spyan hade i den gamla sunk r6:an :gnissla
Hade han bara 90 bakhjulspållar? Låter lite.

Nåja, under 1.40 borde jag fixa förutsatt att klarlacken blir så där slät och fin som jag hoppas.

Nåja, under 1.40 borde jag fixa förutsatt att klarlacken blir så där slät och fin som jag hoppas.

Det är ju SÅÅÅ mycket mer än det som måste stämma.:D :D

Golvet i tältet ska passa, Tankfoamet ska släppa igenom "rätt mängd" soppa, pirellidäcken ska hålla hela racet, bromsbackarna ska bevisa om du köpt rätt modell.... å hur var det nu??? 95 oktan eller V-power???

För att inte tala om valet av olja & filter, vindmotståndet i hjälmen, fladder i ställ och handskar, ryggskydd som skaver, visir som immar igen, nyrakad bröskorg, pung & smalben för lättare vikt, stomp-padsen som tar i överallt. va faan var det nu för däckstryck, var det samma på regndäcken:va mm. mm.

Nervös ännu???
Alla tjuvtricks jag kan komma på är lovliga.
(obs på ordet "jag", håll dig i skinnet nu:D )

Men visst, stämmer allt så borde 1,40 vara inom räckhåll för dig.:gnissla :gnissla

Kan bara säga Tyvärr...........
I år ÄR det mitt år... dvs, kör du 1,40 MÅSTE/SKA jag köra 1:39,99

Slaget om snabbast i Världsmetropolen Kungsängen har startat, bara bästa ursäkten kan underlätta en ev. svidande förlust. (ingen av ovan kan räknas in:arsele )

Må bäste bullshitter vinna:sissy
(så med björn.e i mitt team, borde jag vara oslagbar:D :D )

Ex på ursäkter som godtas:
Jag hade ju inget golv i mitt tält, det var någon som prutade ner det så billigt att jag inte hade råd med V-power.

Best of luck!
//
Benny
Snabbast i Kungsängen 2006-2007(:va )

Back