Rookie Racingens Eddie the eagle award

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vilka är nominerade till RR Eddie the eagle award, vi är många talanglösa som vill mer än vad vi kan.

http://www.nyt.co.uk/eddiethe.htm

Jag börjar med mig själv.

Född -62 och började köra RR -03... det begriper väl vem som helst att man är helt chanslös om man börjar med RR efter man fyllt 40.

Jag har på min meritlista 1 KM där jag slog Åsa som dessutom inte vurpade denna tävling, den enda tävlingen som hon har fullföljt, att ens tänka tanken på att ställa upp i R-1000 vore löjligt för min del.

Kanske 250SP nästa år...

Jag ska INTE rimma i denna tråd, det vore att sparka på den som redan ligger.

GSXR1100R skrev:
det begriper väl vem som helst att man är helt chanslös om man börjar med RR efter man fyllt 40.

Skitpåre, Micke! Jag är över 40 och målet är att klassa upp mig till a-licens och sedan kämpa för att bli så bra som möjligt. Men har man din attityd, även om det är på skämt, så händer såklart inget.

Men instifta ett pris för dig själv du. :zpy

Re: Re: Rookie Racingens Eddie the eagle award

Relapse skrev:
Skitpåre, Micke! Jag är över 40 och målet är att klassa upp mig till a-licens och sedan kämpa för att bli så bra som möjligt. Men har man din attityd, även om det är på skämt, så händer såklart inget.

Tack det värmde, lycka till nu på Söndag, dom kommer att krossa dig gamle man :crash

valmers skrev:
Jag ska INTE rimma i denna tråd, det vore att sparka på den som redan ligger.

Inte jag heller. Hittade dock denna på nätet, skrivet av allas vår GSXR1100R himself:

Är jag för gammal för RR så säj
finns det ingen annan sport för mäj?
Knyppling, bridge eller boule
slipper man känna sig som en damn fol

Ledsen jag är och tårarna skvalar
Tänk, om man inte på söndag kvalar?
Usch, känns nervöst, vi är där snart
Men nog måste de ta 5 till start?

Jaja, skit samma
får väl sitta hemma och spamma
eller kanske man Jalles hoj får tanka, putsa och hålla fin
slippa bli omkörd av en massa glin

Jalle inse att du inte kommer att bli snabbare med åren, Oscar och dom andra hipphopp fjunisarna kör ju skjortan av dig redan nu på sin första säsång, dina lama ursäkter om flottörnivå är i klass med mummels 18:s 99 bästa bortförklaringar, klipp dig och skaffa ett jobb så slipper vi dig på banan.

Hur många poäng plockade du i år :fakta

Den enda åldermannen som lyckats är Zoulfly A.K.A Syntfarfar, kan musikvalet påverka varvtiderna eller är han en myt.

GSXR1100R skrev:
Jalle inse att du inte kommer att bli snabbare med åren, Oscar och dom andra hipphopp fjunisarna kör ju skjortan av dig redan nu på sin första säsång, dina lama ursäkter om flottörnivå är i klass med mummels 18:s 99 bästa bortförklaringar, klipp dig och skaffa ett jobb så slipper vi dig på banan.

Hur många poäng plockade du i år :fakta

Den enda åldermannen som lyckats är Zoulfly A.K.A Syntfarfar, kan musikvalet påverka varvtiderna eller är han en myt.

Äsch, formsvacka.

Kajsa hoppar 2.06 ena veckan och 1.95 andra, man kan inte vara på topp jämt.

Avlsutar säsongen med en fin 1.06 på knudan och sen topp 10 nästa år.

Positiva tankar för helvete gamle man!

Jalle skrev:
Äsch, formsvacka.

Kajsa hoppar 2.06 ena veckan och 1.95 andra, man kan inte vara på topp jämt.

Avlsutar säsongen med en fin 1.06 på knudan och sen topp 10 nästa år.

Positiva tankar för helvete gamle man!

1.06 i ösregn... har du varit på thinnertrasan igen? inse att detta är fel sport för dig, Kajsa är väl inte speciellt lastgammal, jag beställer en varsin Yamaha 532 Virago till oss nu, det ska bli skönt att glida runt i höstmyset med kaffetermos i läderväskan, vilken färg vill du ha på fransfickorna.

GSXR1100R skrev:
1.06 i ösregn... har du varit på thinnertrasan igen? inse att detta är fel sport för dig, Kajsa är väl inte speciellt lastgammal, jag beställer en varsin Yamaha 532 Virago till oss nu, det ska bli skönt att glida runt i höstmyset med kaffetermos i läderväskan, vilken färg vill du ha på fransfickorna.

Oavsett ålder kan man ha formsvackor, jag vägrar inse annat, avbeställ touringbågarna och träna sena inbromsningar.

(Kan man få dem med gröna fransar och nitar runt om???)

Skitsnack att man inte blir snabbare med åren.

När jag var 23 så körde jag 58'or på Sviestad. Nu är jag 36 (står så på körkortet i alla fall, mellan alla hålen!!) och då klarar jag precis av att registrera mig på skitlåga 54'or och någon enstaka skithög 53'a när formsvackan stämmer.

Så med åldern kommer farten. 13 års uppehåll efter en skitkass premiär i RR gör också att man blir bättre. Suget blir ju större då. :D

Jalle skrev:
Oavsett ålder kan man ha formsvackor, jag vägrar inse annat, avbeställ touringbågarna och träna sena inbromsningar.

(Kan man få dem med gröna fransar och nitar runt om???)

EazyLiving skrev:
Skitsnack att man inte blir snabbare med åren.

När jag var 23 så körde jag 58'or på Sviestad. Nu är jag 36 (står så på körkortet i alla fall, mellan alla hålen!!) och då klarar jag precis av att registrera mig på skitlåga 54'or och någon enstaka skithög 53'a när formsvackan stämmer.

Så med åldern kommer farten. 13 års uppehåll efter en skitkass premiär i RR gör också att man blir bättre. Suget blir ju större då. :D
Skitbra då vinner jag på Söndag, jag är ju seniorigast av alla.

Relapse skrev:

Hur gick detta då relapse :D

Strider skrev:
Ja, vad är det för neggosnack. Du och jag har 7år på oss att världsmästare i Endurance. Hajar du, 7långa år, det är ju jättelång tid att bli snabb på.
Du och jag har iaf större chans än Relapse :D

Ska du köra R-1000 i år?

GSXR1100R skrev:
Hur gick detta då relapse :D

Haha, hur kommer det sig att man missat en sånhär skitkul tråd?
Jag tror bestämt att musiksmaken har ett finger med i spelet, framföraööt för de äldre.

Skulle även kunna nominera mig själv då jag anmält mig till Licenskurs ...
Igen!

Sist var 1990.
La av efter 2 säsonger och klarade av att kracha på samtliga banor jag körde på!
Personligt rekord på Knutstorpp 1991 är 3 vurpor samma tävlings helg!
träning tidsträning och rejset! :tummenupp

Nu så är det ju inte rookie serien jag ska åka i..
Men väl ett par ERF .
Så se upp när ni kör i fatt mig! :arsele

GSXR1100R skrev:

Betyder detta att jag inte lyckats eller att jag betraktas som ung?

:confused:

magnus_moss skrev:
Betyder detta att jag inte lyckats eller att jag betraktas som ung?

:confused:
Du är redan en legend, helt klart den mest galne föraren som går att finna i detta avlånga land :tummenupp

*/ ?>
Back